دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1397 - 14:46
با حضور معاون رئیس جمهور و استاندار آذربایجان‌غربی انجام گرفت:

افتتاح همزمان طرح‌های عمرانی در آذربایجان‌غربی/ 1300 واحد مسکونی روستایی به بهره‌برداری رسید

طرح‌های عمرانی در استان آذربایجان‌غربی و شهرستان ارومیه به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : 306440

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری آذربایجان‌غربی، صبح امروز همزمان با دومین روز از هفته دولت با حضور حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس جمهور و محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی، چندین طرح عمرانی در استان آذربایجان‌غربی و شهرستان ارومیه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


افتتاح 60 کیلومتر روکش آسفالت محورهای ارتباطی استان


بهره‌برداری همزمان 60 کیلومتر روکش آسفالت محورهای ارتباطی استان نخستین پروژه‌ای بود که امروز بدست مقام عالی استان و معاون پارلمانی رئیس جمهور به صورت نمادین در محور ارومیه- اشنویه افتتاح شد.


برای اجرای این طرح، 221505 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.


بهره‌برداری از طرح هادی 27 روستا


استاندار آذربایجان‌غربی و معاون رئیس جمهور با حضور در روستای گلپاشین ارومیه علاوه بر دیدار و گفتگو با اهالی روستا، در آیین بهره‌برداری همزمان طرح هادی 27 روستای استان نیز شرکت کردند.


برای اجرای این طرح‌ها که 8 هزار و 109 خانوار از مزایای آن بهره‌مند شده‌اند، 75 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.


مقام عالی استان و معاون رئیس‌جمهور همچنین از اجرای طرح هادی در روستای چهره‌گشا ارومیه بازدید کردند.


افتتاح هم‌زمان 1300 واحد مسکونی روستایی


محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی و حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در ادامه در روستای سنگر میر عبدالله ارومیه حضور یافتند و در مراسم افتتاح هم‌زمان 1300 واحد مسکونی روستایی که در این روستا برگزار شده بود شرکت کردند.


حضور در روستای ریحان‌آباد و بازدید از تعدادی از واحدهای مسکونی بازسازی‌شده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بازدید از سالن ورزشی و حضور در مسجد قمر بنی‌هاشم این روستا از دیگر برنامه‌های امروز استاندار آذربایجان‌غربی و معاون رئیس‌جمهور بود.



انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته