دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1398 - 12:07
دره‌وزمی:

هیچ مانعی بر سر راه تولید در کردستان وجود ندارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه مانعی بر سر راه تولید در این استان وجود ندارد، گفت: واحدهای تولیدی نگران تأمین مواد اولیه و سرمایه نباشند.
کد خبر : 399032
boIMG_9815.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، محمد دره‌وزمی در آیین افتتاحیه نمایشگاه رونق تولید در کردستان اظهار کرد: وقتی ذهن‌ها توسعه یابد، تنگ‌نظری‌ها کنار گذاشته خواهد شد و همه به رشد یکدیگر افتخار می‌کنند و پیشنهادهای سازنده ارائه می‌دهند.


وی اضافه کرد: سکوت مدیری که کارشناس شاغل مجموعه‌اش مقابل توسعه کارشکنی می‌کند، غیرقابل قبول بوده و مسئولیت چنین اقداماتی با مدیر آن دستگاه است و این مدیر، مدیر توانمندی نیست.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد: این استان امروز برندها و محصولات تولیدی دارد که در کشور و حتی عرصه بین‌الملل شناخته شده‌اند و این مایه افتخار است.


دره‌وزمی بیان کرد: برای بهبود وضعیت تولید واحدهای تولیدی باید سیستم سنتی را کنار گذاشت و تولید مدرن را پیاده سازی کرد.


وی یادآور شد: امروز مسئولان استان کردستان به این گفتمان مشترک دست پیدا کرده‌اند که تنها راه توسعه حمایت از تولید است و در این راه از هیچ‌گونه تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه هیچ مانعی بر سر راه تولید این استان کردستان وجود ندارد، توضیح داد: هیچ واحدی تولیدی نباید نگران تأمین مواد اولیه و سرمایه در گردش باشد.


دره‌وزمی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در چند سال گذشته برای حمایت از تولید و رفع موانع پیش‌روی تولید متذکر شد: امسال ظرفیت‌های خوبی در راستای حمایت از تولید و اشتغال در کردستان وجود دارد که از جمله این ظرفیت‌ها می‌توان پرداخت یارانه به تسهیلات اعطایی، پرداخت سرمایه در گردش، اعمال تبصره 18 و تسهیل‌گری و رفع موانع در سایر بخش‌های دیگر را نام برد.


وی تأکید کرد: واحدهای تولیدی که توجیه اقتصادی داشته باشد، به‌طور قطع با حمایت‌های دولت تعطیل نخواهند شد و با تمام توان در سال «رونق تولید» از تولید و اشتغال آنان حمایت و صیانت خواهیم کرد.


نمایشگاه رونق تولید و معرفی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط کردستان در 83 غرفه با حضور 110 شرکت‌کننده در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سنندج عصر روز دوشنبه 27 خردادماه جاریگشایش یافت.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: استان کردستان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته