دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هاشمیان:

باید فضای کار را برای دانشجویان و دکترهای جوان ایجاد کنیم

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: باید فضای کار را برای دانشجویان و دکترهای جوان ایجاد کنیم.
کد خبر : 397892

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، فرشاد هاشمیان صبح امروز در اولین کنگره تازه‌های نوروماسکولار ایران که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی در بیمارستان فرهیختگان برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از مواقع اطلاعات را وارد فیلدهای پژوهشی خود می‌کنیم اما اکنون به دنبال ایده‌های جدید و نوین هستیم. 


وی افزود: ما معمولاً از جابه‌جا کردن تغییر مرزهای دانش خودداری می‌کنیم ‌و این جرئت را به خود نمی‌دهیم و البته باید این روحیه را باید تغییر دهیم. ما می‌توانیم بر اساس ساختار مولکول‌ها با هزینه پایین کار کنیم. البته در این بخش خلل‌های زیادی داریم.


 معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بیان کرد: ما باید بدانیم چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم و توانمندی‌های خود را بشناسیم. همچنین باید روابط سیستماتیک بین آنها و دستگاه‌های مختلف ایجاد کنیم. روابط موجود بین نهادها و دانشگاه‌ها اکنون بر اساس ارتباطات شخصی است‌. از طرفی نیز ارتباطات بین‌المللی باید تقویت شود. بعد از انجام این کارها خلاقیت افراد شروع به کار می‌کند.


وی افزود: باید فضای کار را برای دانشجویان و دکترهای جوان ایجاد کنیم. افتخارات را تقسیم کنیم، به این معنا که زمینه افتخارآفرینی دیگران را هم فراهم کنیم که این نشان‌دهنده بلوغ افراد است.


انتهای پیام/۴۰۸۴/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته