دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1398 - 15:02
غلامی در گفتگو با آنا:

مهلت ثبت درخواست انتقالی در دانشگاه‌های علوم پزشکی تمدید شد

سرپرست مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تمدید مهلت ثبت درخواست انتقالی در دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد.
کد خبر : 397108
228469.jpg

خیرالله غلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: مهلت درخواست مهمانی و انتقالی 15 خرداد به پایان رسید، در این مدت سه هزار و 992 نفر درخواست مهمانی و 3 هزار و 64 نفر درخواست انتقالی را در سامانه وزارت بهداشت ثبت کرده‌اند.


وی افزود: امکان پذیرش این درخواست‌ها به ظرفیت دانشگاه‌ها بستگی دارد. سه شرط کفالت سرپرستی، بیماری صعب‌العلاج و ازدواج بعد از قبولی در دانشگاه برای دختران در اولویت موافقت با درخواست‌ها قرار دارد.


سرپرست مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: اگر دانشجویان یکی از سه شرط را داشته باشند شهریه پرداخت نمی‌کنند ولی اگر این شروط را نداشته باشند باید برای اساس قوانین دانشگاه مقصد شهریه پرداخت کنند.


غلامی اضافه کرد: از آنجایی که برخی از دانشجویان تقاضای تمدید مهلت ثبت درخواست مهمانی و انتقالی دارند، امکان ثبت درخواست‌ها از فردا بار دیگر فراهم می‌شود و تا 26 خرداد ادامه دارد.


وی تصریح کرد: همچنین در این زمان امکان ویرایش اطلاعات به دانشجویان داده می‌شود چراکه دانشگاه‌های مبدأ درخواست دانشجویان را بررسی می‌کنند در صورت وجود نقص امکان تکمیل مدارک را به دانشجویان می‌دهند.


انتهای پیام/4107/4040/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته