دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هاشمیان:

باید فضای کار را برای دانشجویان و دکترهای جوان ایجاد کنیم

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: باید فضای کار را برای دانشجویان و دکترهای جوان ایجاد کنیم.
کد خبر : 397886
636819577949296638.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، فرشاد هاشمیان صبح امروز در اولین کنگره تازه های نوروماسکولار ایران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی در بیمارستان فرهیختگان برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از مواقع اطلاعات را وارد فیلدهای پژوهشی خود می‌کنیم اما اکنون به دنبال ایده‌های جدید و نوین هستیم. 


وی افزود: معمولا ما از جابه‌جا کردن تغییر مرزهای دانش خودداری می‌کنیم ‌و این جرأت را به خود نمی‌دهیم که این روحیه را باید تغییر دهیم. ما می‌توانیم بر اساس ساختار مولکول‌ها با هزینه پایین کار کنیم. البته در این بخش خلل‌های زیادی داریم.


 معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بیان کرد: ما باید بدانیم چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم و توانمندی‌های خود را بشناسیم. همچنین باید روابط سیستماتیک بین آنها و دستگاه‌های مختلف ایجاد کنیم. روابط موجود بین نهادها و دانشگاه‌ها اکنون بر اساس ارتباطات شخصی است‌. از طرفی نیز ارتباطات بین‌المللی باید تقویت شود. بعد از انجام این کارها خلاقیت افراد شروع به کار می‌کند.


وی افزود: باید فضای کار را برای دانشجویان و دکترهای جوان ایجاد کنیم. افتخارات را تقسیم کنیم، به این معنا که زمینه افتخارآفرینی دیگران هم فراهم کنیم که این نشان دهنده بلوغ افراد است.


انتهای پیام/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته