دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1398 - 14:28
خضرزاده:

حضور در نمایشگاه اقلیم کردستان فرصت خوبی برای فعالان گردشگری است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: حضور در نمایشگاه اختصاصی ایران در اقلیم کردستان فرصتی برای فعالان گردشگری است.
کد خبر : 396865
XL_Atch_5_wlui3mplswo.jpg

به گزارش گروه‌استان‌های خبرگزاری آنا اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان‌غربی، ریتا خضرزاده گفت: نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در اقلیم کردستان عراق با مشارکت و حضور فعال نمایندگان و مدیران تعدادی از دفاتر خدمات مسافرتی در اربیل برگزار می‌شود.


وی با تأکید بر اهمیت حضور دفاتر شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری  و فعالان گردشگری آذربایجان‌غربی در این نمایشگاه گفت: با توجه به وجود مرز طولانی مشترک و مراودات گسترده تجاری و فرهنگی با اقلیم کردستان عراق، حضور فعال و مؤثر در این نمایشگاه، حائز اهمیت است.


سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی با تشریح ظرفیت‌های بالقوه این استان در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: برای بازاریابی و معرفی توانمندی و ظرفیت‌های بالقوه در حوزه‌های مختلف (گردشگری سلامت، طبیعت‌گردی تاریخی، فرهنگی و ...) و بهره‌برداری از این رویداد، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی، شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی و واحدهای گردشگری ارائه محصول خواهند کرد.


خضرزاده  حضور در نمایشگاه اربیل را فرصتی مغتنم برای فعالان گردشگری استان دانست و گفت: دفاتر خدمات مسافرتی با حضور گسترده در این نمایشگاه با معرفی استعدادها و ظرفیت‌های متعدد گردشگری استان با آژانس‌های گردشگری طرف مقابل برای ورود گردشگر و مراودات دوجانبه وارد مذاکره و عقد قرارداد شوند.


وی افزود: از آنجایی که امکانات درمانی و پزشکان حاذق فراوانی در آذربایجان‌غربی وجود دارد ازجمله اهداف مهم حضور شهروندان عراقی در استان ما به قصد درمان و گردشگری سلامت بوده که ساماندهی ضوابط و مدیریت گردشگری سلامت و انجام امور مربوط از طریق دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای اهمیت است.


سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی یادآور شد: نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در اقلیم کردستان عراق ( اربیل) در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سلامت،گردشگری، فرهنگی، خدماتی، تولیدی و ... در روزهای 21 تا 25 خرداد سال جاری در اربیل عراق برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته