روابطعمومی شهرداریها برای ارومیه 2020 آماده شوند
به گزارش گروه استانهای خبرگزاری آنا از شهرداری ارومیه؛ کارگاه آموزشی یکروزه رسانه و گردشگری با تدریس عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران به همت مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری ارومیه برگزار شد.
آرش ظفری در این دوره آموزشی با توجه به «ارومیه 2020 شهر ایدهآل برای گردشگری»، عنوان کرد: روابط عمومیهای واحدهای تابعه شهرداری ارومیه شهر را برای 2020 آماده کنند تا در سایه آن شاهد رونق گردشگری باشیم.
وی با بیان اینکه روابط عمومیها پل ارتباطی بین مسئولان و مردم است، افزود: روابط عمومیها باید با اخلاقمداری و مردمداری و با اولویت مخاطبشناسی حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.
عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران بیان کرد: مسئولان روابط عمومیها وظیفه دارند پیگیر مشکلات مردم باشند.
ظفری گفت: روابط عمومیها باید مباحث امیدآفرینی را پیگیر باشند و مدیران سازمان متبوع خود را از اوضاع اطراف مطلع کنند.
انتهای پیام/4117/4062/
انتهای پیام/