دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1398 - 11:26
رئیس دانشگاه آزاد شاهرود:

قدس، روز مبارزه و مقاومت برای دفاع از قبله اول مسلمانان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در بیانیه‌ای گفت: روز قدس، روز مبارزه و مقاومت برای دفاع از قبله اول مسلمین جهان است.
کد خبر : 384942
ShrinkedIMG_0019.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهرود، سیداحمد ابوالقاسمی‌فر در پیامی با محکوم‌کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل و عملکرد ضدانسانی آمریکا و حامیان غربی این رژیم در حمایت بی‌قید و شرط از جنایت‌های آن و عملکرد منفعلانه و بی‌تفاوت حکومت‌های مرتجع منطقه در برابر زیاده‌خواهی‌ها و جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس، همگان را به شرکت در این گردهمایی بزرگ و باشکوه دعوت کرد.


در پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود آمده است: روز جهانی قدس، روز دفاع از بیت‌المقدس و دفاع از مردم فلسطین و میراث گرانبهای بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی است که فرمود «روز قدس روز اسلام است». روز قدس، روزی است که اسلام را باید احیا کرد، روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما به واسطه عمال خبیث شما نخواهد بود. در این روز به ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی هر ساله و در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان مردم مسلمان و مردم آزاده جهان، فریاد آزادیخواهی مردم مظلوم فلسطین را به گوش بشریت و به گوش ناشنوای مستکبران خواهند رساند و در آن نه‌تنها مردم انقلابی ایران؛ بلکه مسلمانان در اقصی نقاط جهان،‌ اراده امت واحده را به نمایش می‌گذارند و یک‌صدا فریاد مظلومیت فلسطین را سر می‌دهند.


در ادامه این بیانیه تصریح شده است: روز قدس روز مبارزه و مقاومت برای دفاع از قبله اول مسلمین جهان است که سال‌ها خار چشم استکبار و صهیونیسم جهانی شده است و به همین دلیل است که رژیم منحوس صهیونیستی به کمک آمریکا در همه این سال‌ها تلاش کرد تا از حیات و رشد این حرکت نمادین بکاهد؛ اما به تدبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی و همت امت او، روز قدس هر سال باشکوه‌تر برگزار می‌شود و این نهضت مقدس را به آنجا رسانده که به تعبیر رهبر انقلاب، روز قدس به نماد بزرگ و شکوهمند وحدت مسلمین جهان تبدیل شده است. امسال هم در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان،‌ نگاه همه آزادگان و آزادیخواهان، ملت‌های غیرتمند و انسان‌های با وجدان به یک نقطه جهان جلب می‌شود و این گردهمایی بزرگ وجدان‌های بیدار همگان از مسلمان و مسیحی و یهودی را به حمایت از بیت‌المقدس و ملت مظلوم فلسطین که بیش از نیم قرن است از خانه و وطن و سرزمین مادری خود، رانده و آواره شده‌اند، فرا می‌خواند.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته