دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می دهد

انزجار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی از استکبار در راهپیمایی روز قدس + تصاویر/ 2

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی همراه و همگام با اقشار مردم روزه دار با لبیک به ندای امام و رهبری انقلاب با حضور در راهپیمایی روز قدس و با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل و ... خشم، انزجار و نفرت خود را از استکبار فریاد زدند و حمایت خویش را از مردم فلسطین و مسلمانان مظلوم جهان اعلام کردند.
کد خبر : 189710

به گزارش خبرنگار آنا از شیراز، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز همگام با روزه داران سومین حرم اهل بیت(ع) با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفتند و با فریاد الله اکبر و سر دادن شعارهای کوبنده انزجاز خود را از جنایات رژیم صهیونیستی و امریکا و رژیم آل سعود ملعون، همراه با دیگر اقشار مختلف مردم اعلام کردند.


دکتر حمزه سارویی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در حاشیه این راهپیمایی در گفت و گو با خبرنگار آنا، حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را نشان از رمز اتحاد ، همدلی و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در راستای تجدید بیعت با آرمانهای شهداء و امام شهدا دانست.»


رئیس واحد شیراز گفت:« مردم ولایت ‌مدار فارس که در همه صحنه‌های مختلف حضور معناداری دارند، امروز هم با مشارکت گسترده در این راهپیمایی ثابت کردند که همچنان پای آرمان‌های نظام اسلامی ایستاده و از ملت‌های مظلوم نیز حمایت می‌کنند.»



رئیس واحد شیراز تصریح کرد:« مردم شیراز با حضور در همایشی بزرگ و به‌ یاد ماندنی، افتخار دیگری از وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه را رقم زده و حمایت و پشتیبانی خود را از آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری به همه مردم دنیا نشان دادند.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: « عظمت و شکوه ملت بزرگ و مسلمان ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس امسال ، جواب کوبنده ای به کسانی است که نسبت به این مملکت چشم طمع دارند و دچار کج اندیشی نسبت به این مرز و بوم هستند.»


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دامغان، همراه با سیل مشتاقان حضور در راهپیمایی روز قدس و همگام با روزه‌داران خداجو، جمعی از دانشجویان، استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در مراسم راهپیمایی این روز باشکوه حاضر شدند.


سرپرست واحد دامغان به همراه جمعی از همکاران در مراسم راهپیمایی روز قدس حاضر شدند و هم‌صدا با سیل جمعیت به مردم مظلوم فلسطین اعلام حمایت کردند.


دکتر عباس علایی نوین در حاشیه این مراسم گفت: «روز قدس یادگار حضرت امام راحل در بزرگداشت فلسفه حمایت از مظلوم است که همواره باید مورد توجه جهانیان باشد، زیرا اسلام، دین دفاع از آرمان‌های رهایی‌بخش است و امام خمینی با ابتکار جهانی خود، پرچم مبارزه با نظام سلطه‌ی جهانی را به اهتزاز درآوردند و امروز پس از سال‌ها، این رایت سربلندی به دستان مقام معظم رهبری برافراشته است و صهیونیسم همزمان با روز قدس، خواب آشفته می‌بیند.»



سرپرست واحد دامغان افزود: «امروز همراه با همکاران دانشگاهی در صف روزه‌داران خداجوی دامغانی فریادگر حمایت از قدس و فلسطین و سایر مظلومان جهان اسلام شده‌ایم تا به فضل خدا، شاهد رهایی مردمان مظلوم و شیعیان گرفتار در بند جهالت ستمگران و سلطه‌گران جهانی باشیم.»


علایی نوین به گذشت 38 سال از فرمان الهی امام راحل اشاره کرد و یادآور شد: «امروز حمایت از مردم فلسظین به فریادی جهانی تبدیل شده و پس از سال‌ها از ابتکار حضرت امام، حوزه جغرافیای جهانی در پاسداشت حق مظلوم، توسعه یافته و چراغ تفکر روح‌الله درخشان‌تر از هر روز می‌درخشد تا جامعه جهانی بداند که تفسیر حقوق بشر در احقاق حقوق ملت قهرمان فلسطین است.»


سرپرست واحد دامغان از پیوند شوم اسرائیل و تروریست‌ها و حق دفاع کشورهای اسلامی نیز گفت و اظهار کرد: «فتنه‌ها و آشوب‌های جهان معاصر بویژه در ممالک اسلامی، ریشه در تفکر نامبارک صهیونیسم دارد و جهانیان باید بدانند که اگر اسرائیل بنا به قواعد جهانی محکوم شود جهان در آسودگی و آرامش، صلح جهانی را تجربه خواهد کرد.»


به گزارش خبرنگار آنا، به مناسبت روز جهانی قدس دانشگاهیان واحد اردستان در راهپیمایی شهر اردستان از مبدا میدان امام (ره) این شهر تا میعادگاه نمازجمعه با شعارهای کوبنده و استکبارستیز حضور خود را همچون دیگر اقشار مردم به دید جهانیان گذاشتند.



پس از راهپیمایی و قبل ازشروع خطبه های نماز جمعه حجه الاسلام سیدصادق طباطبایی نژاد نماینده مردم اردستان درمجلس شورای اسلامی گفت: «علت عمده استکبارستیزی این ملت و شعار مرگ براسراییل بر سه محور استوار است. علت اول :اینکه بیت المقدس که در زیر چکمه این صهیونیست هااست قبله اول مسلمانان و جایگاه رفیعی در عقاید آنها دارد؛ دوم اینکه هدف ما مبارزه با ظلم و انگیزه مکتب ما ظلم ستیزی است و سومین علت دشمنی این ملت با اسراییل همان ماهیت وجودی و خباثت آلود نظام اسراییل است که از دیرباز هدف نهایی اش مقابله با عقاید و ذخایر مسلمانان بوده است.»


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک هم همراه و همگام با مردم مومن و روزه ­دار شهرستان یکهزار شهید اندیمشک در راهپیمایی جهانی روز قدس شرکت و جنایات آمریکا، اسرائیل، آل سعود و گروه های تکفیری و داعشی را در کشتار مردم بی‌­دفاع محکوم کردند.



راهپیمایی جهانی روز قدس در اندیمشک ساعت 11/30 از میدان امام (ره) آغاز شد. دانشجویان، استادن و کارکنان واحد اندیمشک هم صدا با آحاد مردم با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، مرگ بر تکفیری خشم و انزجار خود را اعلام و بار دیگر با آرمان های امام راحل(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.


قطعنامه روز جهانی قدس در مصلی نماز جمعه اندیمشک قرائت و راهپیمایان با تکبیرهای خود حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.


به گزارش خبرنگار آنا از خوی، همزمان با حضور مردم ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس، کارکنان، دانشجویان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی خوی با حضور پرشور خود در این راهپیمایی حمایت قاطعانه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.



در این راهپیمایی شرکت کنندگان با شعار «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و مرگ بر داعش انزجار خود را از رژیم غاصب و جعلی اسرائیل و همه حامیان آنها اعلام نمودند و ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین بار دیگر با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت کردند.


همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس اساتید ؛کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر همچون سالیان گذشته همپای دیگر مردم خداجوی و روزه دار ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و به پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی پیمان دوباره بستند و انزجار و خشم خود را علیه رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا اعلام کردند.


دانشگاهیان واحد قائم شهر نیز با حضور باشکوه در این راهپیمایی از مواضع حکیمانه و مقتدرانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی و اقدام به موقع و قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تلافی اقدامات مذبوحانه دشمنان کور دل حمایت کردند.



آنها با اعلام حمایت و همبستگی با قیام اسلامی مسلمانان کشورهای اسلامی و میثاق مجدد با آرمان آزادی قدس، اقتدار امت اسلام را در برابر نظام سلطه جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم به نمایش گذاشتند.


بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر در حاشیه راهپیمایی روز قدس نمایشگاه عکس استکبارستیزی، تریبون آزاد همراه بامسابقات فرهنگی و سخنرانی دکتر رضایی مدیر فرهنگی واحد قائم شهر برگزار کرد.


همزمان و همگام با امت مسلمان و روزه دار کازرون هیات رئیسه؛ استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، جنایات چندین دهه اسرائیل غاصب را محکوم کردند.



این راهپیمایی که از ساعت ۱۰/۳۰ دقیقه از میدان شهدای کازرون آغاز و با سر دادن شعارهای همیشگی مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل وحامیان آنان در خیابانهای شهربه طرف ستاد نماز جمعه جهت شرکت در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان حرکت کردند.


راهپیمایی امسال با وجود گرمای شدید جنوب با حضورگسترده مردان، زنان روزه دار وکودکان با شکوه تر سالهای گذشته برگزار شد.


در حاشیه این راهپیمایی دکتر جماالدین الوانی سرپرست واحد کازرون با قدردانی از حضور مردم و دانشگاهیان به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: ایران کشوری نیست که با تحریم و ترور بخواهد عقب نشینی کند و عظمت راهپیمای باشکوه امروز درسراسر کشور این موضوع را اثبات کرده است و دشمنان بدانند امت اسلامی هر سال بیدارتر، پایدارتر و متحدتر از قبل جلو زیاده خواهی انان ایستادگی می کند.


رئیس واحد شیروان در جمع روزه داران و شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: «روز جهانی قدس همواره برای ما یادآور اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان با هر قومیت و نژاد است و امسال که در موقعیت حساستری هستیم باید انسجام و همدلی خود را به دید کسانی که منتظر گسستگی هستند بگذاریم.»



ابوالفضل فرهادی با اشاره به حضور پرشور کارکنان، دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی شیروان، گفت: «دانشگاهیان و فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی شیروان در کنار دیگر شهروندان با حضور چشمگیر خود به همگان نشان دادند در هر حالی از نظام و کشور خویش حمایت می کنند و هوای گرم و روزه داری مانع از این حرکت انقلابی نمی شود.»


فرهادی با تاکید بر سرمایه اجتماعی ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان در شهرستان شیروان، خاطرنشان کرد: «روز قدس یکی از روزهایی است که فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در کنار دیگر مسلمانان نقش پر رنگ حمایتی از کشور عزیزمان را به بد خواهان نشان دهند و ثابت کنند در هر شرایطی از نظام و دستورات رهبری اطاعت می کنند.»


همزمان و همگام با امت اسلامی و مسلمانان روزه دار سراسر کشور، استادان، کارکنان و جمعی از دانشجویان مرکز آموزشی کاغذکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس، خشم و انزجار خود را به رژیم اشغالگر اسرائیل نشان دادند و نابودی غده سرطانی را فریاد زدند.



به گزارش خبرنگار آنا، دانشگاهیان مرکز کاغذکنان روز قدس را روز دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین دانسته و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و در مسیر حرکت خود در این راهپیمایی با سردادن شعارهای " الله اکبر "، " مرگ بر آمریکا "، " مرگ بر اسراییل " توقف سریع جنایات، احقاق حق کودکان شهید و محاکمه سران این رژیم را از مجامع بین المللی خواستار شدند.


شرکت و حضور گسترده دانشگاهیان در راهپیمایی روز جهانی قدس، سکوت جهانیان در قبال این جنایات ددمنشانه را شکست و این همه ظلم در حق مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین را به گوش حامیان رژیم غاصب و ملعون اسراییل رساند و نشان داد که ملت غیور ایران همیشه پشتیبان مردم فلسطین و غزه خواهند بود و مشت محکمی بر دهان غده سرطانی اسراییل و آمریکا خواهند زد.


دانشگاهیان واحد سپیدان به همراه مردم روزه‌دار و خداجوی سپیدان حضوری گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس داشته و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و دیگر مظلومان جهان اعلام کردند.



در یوم‌الله قدس دانشگاهیان سپیدان به همراه مردم مومن، روزه‌دار و انقلابی شهرستان سپیدان حرکت خود را از مسجد جامع اردکان) به سمت خیایان امام (ره)و مصلای شهر، آغاز کردند. در این مراسم راهپیمایان با حمل تصاویر، پلاکاردها و سردادن شعارهایی اعلام می کنند که همیشه در مسیر دفاع از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین ثابت قدم خواهند بود.


دانشگاهیان و راهپیمایان روز قدس در شهرستان سپیدان با سر دادن شعارهایی ضمن محکوم کردن حمله عربستان به یمن، این اقدام را محکوم کرده و حمایت خود را از مردم یمن اعلام کردند.


با وجود گرمای شدید هوای این روزها در شهرستان سپیدان، دانشجویان و دانشگاهیان به همراه خیل عظیم امت روزه‌دار همچون سالهای گذشته حضور پرشوری در راهپیمایی روز قدس دارند و مسیر راهپیمایی تا مصلای شهرمملو از راهپیمایان است.


در پایان راهپیمایی، دانشجویان و مسئولین دانشگاه به مردم روزه‌دار وولایتمدار سپیدان در مصلای شهر اجتماع و در نماز جمعه شرکت کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته