دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1398 - 17:15
استاد دانشگاه آزاد ملکان:

روز قدس باعث برهم خوردن مدل‌های گوناگون صهیونیسم شد

استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان گفت:‌ به وجود آمدن روز قدس باعث برهم خوردن مدل‌های گوناگون و دکترین‌های مختلف استعمار و صهیونیسم شده است.
کد خبر : 384859
photo6012550582419697350.jpg

کریم کاظمان در آستانه روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ملکان اظهار کرد: با راهکار بسیار مناسب و به‌موقع حضرت امام خمینی(ره) و در ادامه با مدیریت مقام معظم رهبری نه فقط رویکرد صهیونیسم زیر سؤال رفت و نقشه‌های آنها نقش بر آب شد؛ بلکه پول‌های گوناگون و دکترین‌های مختلف آنها نیز یکی بعد از دیگری با مشکل روبه‌رو شد.


وی در بیان اهمیت روز قدس گفت: چند دهه است که کمیته صهیونیستی در سطح جهان برای قطب‌بندی تلاش می‌کند و سعی دارد صهیونیسم را وجهی مثبت از نظر شخصیتی و قدرتمند از نظر سیاسی مطرح کند.


استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان افزود: در این حال سعی دارند الگوریتم استعماری را در کشورها به اجرا بگذارند و این مدل رقابتی در برخی کشورها پررنگ‌تر و با جدیت بیشتری دنبال می‌شود؛ بنابراین با روش‌های گوناگون جوامع را طبقه‌بندی کرده و سعی دارند با روش الگوریتم استعماری، زیست‌بوم‌های ضعیف را ترویج و سپس حکومت خود را تثبیت کنند.


کاظمان با بیان اینکه با اعلام و برگزاری روز قدس افراد از حالت پراکندگی به حالت گروه اجتماعی تبدیل شدند خاطرنشان کرد: راهپیمایی جهانی روز قدس به پایگاه مناسبی برای حرکت اجتماعی علیه ظلم و ستم تبدیل شد.


وی ابراز امیدواری کرد با رهبری مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم جهان به‌زودی صهیونیسم به تاریخ خواهد پیوست و روزی خواهد رسید که جهان بدون صهیونیسم در آرامش به‌سر خواهد برد.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته