دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می دهد

انزجار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی از استکبار در راهپیمایی روز قدس + تصاویر/ 3

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی همراه و همگام با اقشار مردم روزه دار با لبیک به ندای امام و رهبری انقلاب با حضور در راهپیمایی روز قدس و با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل و ... خشم، انزجار و نفرت خود را از استکبار فریاد زدند و حمایت خویش را از مردم فلسطین و مسلمانان مظلوم جهان اعلام کردند.
کد خبر : 189714

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد همراه و همگام با دیگر اقشار مردم روزه دار با لبیک به ندای امام و رهبری انقلاب با حضور در راهپیمایی روز قدس و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم، انزجار و نفرت خود را از استکبار و حمایت خویش را از مردم فلسطین و مسلمانان مظلوم جهان اعلام کردند.



عبدالله قاسمی پیربلوطی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به همراه معاونان و دیگر مسئولین واحد شهرکرد در راهپیمایی شرکت کردند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان همگام با ملت شریف ایران با حضور پرشور خود و مشت‌های گره کرده در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعلام حمایت از آرمان های بزرگ ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین به همه دنیا به ویژه رژیم غاصب اسرائیل فهماند که فلسطین و مردم بی‌دفاع غزه تنها نیستند.


راهپیمایی کنندگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان، به میعادگاه نماز جمعه در مرکز شهرستان رفته و در آخرین آئین عبادی – سیاسی نماز جمعه در ماه پر برکت رمضان حضور به هم رساندند.


سرپرست واحد لنجان با بیان اینکه روز قدس روز حیات اسلام است اظهار کرد: «روز قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است که مردیم شریف و غیور ایران علیه رژیم صهیونیستی اسرائیل و اشغال فلسطین به اعتراض برخواسته تا به همه ابرقدرت‌ها هشدار دهند که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطه عمال خبیثتان، واقع نخواهد شد.»



سیدحمیدرضا صادقیان با تاکید بر اینکه روز قدس نمادی از اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر ابرقدرت‌ها و مستکبرین جهان اسلام است تصریح کرد: «حضرت امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس توجه مسلمانان را به مساله قدس وفلسطین جلب کردند. و مردم غیور ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی کرده و معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار دادند.»


محمد سلیمیان، مسئول بسیج شهیدآوینی دانشگاه آزاد واحد لنجان با تاکید بر پیام جهانی راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: « فرصت‌سازی هوشمندانه برای مقاومت ضد صهیونیستی و اعلام برائت جهانی از اسرائیل غاصب و حمایت از ملت مظلوم فلسطین، پیام جهانی راهپیمایی مسلملنان جهان در روز قدس است.»


به گزارش خبرنگار آنا؛ راهپیمایی روز قدس امسال با شعار "روز جهانی قدس، رمز وحدت و جهاد امت اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و زوال قطعی رژیم صهیونیستی" در سراسر کشور برگزار شد.



دانشگاهیان واحد ایوان غرب نیز در کنار سایر اقشار با حضور پرشور، انقلابی و حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت از آزادی قدس شریف، شعار همیشگی خود یعنی «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل» را سرداده و فریاد خشم و نفرت و انزجار خود را از ترور، اشغال و قتل عام فلسطینیان قهرمان به گوش جهانیان رساندند.


در پایان مراسم ، مردم خداجو و روزه دار در نماز عبادی ،سیاسی و دشمن برانداز جمعه به امامت حجت الاسلام لروند نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ایوان شرکت کردند.



به گزارش خبرنگار آنا، کارکنان واستادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس به همراه دانشجویان این واحد دانشگاهی در کنار آحاد مردم شهیدپرور شهرستان قدس در مسیرهای منتهی به مصلای نماز جمعه شهرستان قدس پرشور و یکصدا علیه اسراییل غاصب و حامیانش شعار سر دادند تا بگویند همواره در کنار مظلومان جهان درصف اول مبارزه با استکبار جهانی قرار دارند.


راهپیمایی از میدان قدس تا مصلی شهرقدس با شعار مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسراییل،مرگ بر استکبار با حضور یکپارچه مردم به منظوردفاع از ارزش های نظام اسلامی وپشتیبانی از انقلاب شکوهمنداسلامی صورت گرفت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در گفت و گو با خبرنگار آنا اظهار کرد: اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشانه وفاداری مردم به انقلاب ونظام و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و اعلام همبستگی به مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم صهیونیستی جعلی است.


کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل به همراه مردم شریف و انقلابی سیاهکل همصدا با سایر مردم در دیگر شهرهای کشور، فریاد خودشان را با شعار همیشگی یعنی «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل» سرداده و فریاد خشم و نفرت و انزجار خود را از ترور، اشغال و قتل عام فلسطینیان قهرمان به گوش جهانیان رساندند.



بارش باران در شهرستان سیاهکل نیز باعث عدم حضور مردم نشد، بلکه آنها آمدند تا بگویند ما هستیم تا رژیم نجس و جعلی صهیونیستی روز خوش نبیند و فلسطین اشتغالی را با بیرون کردن این جنایتکاران به صاحبانان اصلی اش برگردانیم.


به دلیل بارش باران، سخنرانی و خواندن قطعنامه در داخل مسجد جامع سیاهکل اجرا شد.


هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت و اعلام کردند که روز قدس، روز تجلی صلابت و عظمت جهان اسلام، روزنماد آزادی خواهی و روز حمایت از مظلومان در برابر ستمگران و متجاوزان است، مردم مسلمان و عدالت خواه جهان در این روز یک صدا ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش مستکبران و غاصبان جهان رسانده و علیه کفر، استکبار، صهیونیزم و امپریالیسم مستکبر و جنایتکار فریاد زدند.



دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تاًکید بر اینکه، امسال با توجه به تحولات منطقه و به ویژه حوادث تروریستی تهران که با حمایت و پشتیبانی دولتهای اشغالگرو تروریسم اسرائیل و آمریکا انجام شد، اهمیت روز جهانی قدس بیش از سالهای گذشته است ، اعلام کردند با سلاح قلم، اندیشه و دانش ، همراه و همگام با ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی ضمن بیعت مجدد با آرمان های مقدس امام خمینی (ره) ، بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیروی از منویات حضرت آیت الله خامنه ای ، رهبر انقلاب اسلامی، بار دیگر به حق بودن و مظلومیت مردم فلسطین را نه تنها با فریاد بلکه با حضور خود به منصه ظهور می گذاریم.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، ھمزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و به منظور ارج نھادن به فرمان معمار کبیرانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)و ھمگام با مردم شھید پرور و ھمیشه در صحنه ایران اسلامی، دانشگاھیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه نیز حضوری پرشکوه در راھپیمایی روز قدس داشتند.



جمع کثیری از استادان ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه با شرکت در راھپیمایی باشکوه روز جھانی قدس پرشور تر از سال ھای گذشته ھمگام با ملت شریف و شھید پرور ایران اسلامی ندای بنیان گذار جمھوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را لبیک گفتند و در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان در راھپیمایی روز قدس شرکت کردند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب با تجدید بیعت با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همگام و همدوش با دیگر اقشار ملت ایران اسلامی بویژه مردم همیشه در صحنه شهرستان گیلان غرب در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.



دکتر فرهان گل کارمنش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب به همراه جمعی از استادان،کارکنان و دانشجویان دانشگاه با پیوستن به صف راهپیمایان مردمی در حماسه روز جهانی قدس شرکت نموده وضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی ، با حمایت همه‌جانبه از ملت مظلوم فلسطین خواستار آزادی تمامی سرزمین‌های اشغالی شده و از اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان و حمایت استکبار جهانی از این جنایات، ابراز انزجار کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب در حاشیه این مراسم بیان کرد: «امسال در راهپیمایی روز قدس شرکت کردیم تا نشان دهیم یکپارچگی در دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) همچنان ادامه دارد.»


وی خاطرنشان کرد: «راهپیمایی روز قدس در حقیقت نمایش وحدت امت اسلامی در حمایت ما از مظلومان عالم است، ملت ایران با برگزاری هرچه باشکوه‌تر این راهپیمایی با زبان روزه بار دیگر اثبات می‌کنند که پرچمدارحمایت از مظلوم و مقابله با ظالم خواهند بود.»


در این مراسم آدمک استکبار که توسط دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب ساخته شده بود توسط مردم همیشه در صحنه این شهرستان به آتش کشیده شد.


همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دانشگاهیان واحد عجب شیر یکدل و یک صدا با ایران اسلامی و دوشادوش امت مسلمان و روزه دار شهرستان عجب شیر در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس شرکت کرده و یک بار دیگر جنایات صهیونیست ها در غزه و سایر نقاط فلسطین اشغالی را محکوم کردند.



به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر پرویز احدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب شیر، هیأت رئیسه،کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب شیر همراه با مردم شریف شهرستان عجب شیر و همزمان با تمام مردم ایران اسلامی و مسلمانان جهان از ساعت 11/30دوم تیر ماه 96 با سردادن شعارهای ضدصهیونیستی و ضداستکباری دوشادوش هم به راهپیمایی پرداختند.


راه پیمایان روزه دار در مسیرهای از پیش اعلام شده ضمن اعلام انزجار از حمایت های استکبار جهانی از اعمال جنایتکارانه رژیم جعلی اسرائیل بر علیه مردم بی دفاع غزه و فلسطین، آمادگی خود را برای ریشه کنی این رژیم اعلام کردند و در اخر پرچم اسرائیل و امریکا را به اتش کشیدند.


در جلسه شورای اداری که روز چهارشنبه به مناسبت حضور هیات رییسه، کارکنان و اعضای هیات علمی واحد آباده در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکیل شد، محمد رستم پور سرپرست واحد با مهم خواندن حضور مردم شریف ایران در راهپیمایی روز قدس از اعضای هیات رییسه، کارکنان و اعضای هیات علمی خواستند که در این مراسم پر شکوه حضوری چشم گیر داشته باشند.


به همین منظور صبح امروز هیات رئیسه، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه با حضوری پرشور در این مراسم شرکت کردند تا یک بار دیگر با آرمان های مقام معظم رهبری تجدید میثاق و در پایان این عزیزان در مراسم با شکوه نماز جمعه نیز شرکت کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته