دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1398 - 12:11
لطیفی در گفتگو با آنا:

مردم ایران از رژیم صهیونیستی منزجر هستند

مهاجم اسبق استقلال گفت: مردم ایران رژیم صهیونیستی را کودک‌کش می‌دانند و از این رژیم منزجر هستند.
کد خبر : 384444

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، جمعه این هفته آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است و ورزشکاران کشورمان همچون سایر اقشار جامعه در روز قدس شرکت خواهند کرد.


علی لطیفی در خصوص حضور ورزشکاران در روز قدس به خبرنگار ورزشی آنا گفت: قطع به یقین بخش عمده‌ای از جامعه ما در روز قدس حضور پیدا خواهند کرد. من نیز همانند دیگر اقشار جامعه تلاش خواهم کرد تا روز قدس در راهپیمایی علیه رژیم غاصب صهیونیستی شرکت کنم و به وظیفه دینی و اجتماعی‌ام عمل نمایم.


وی افزود: بسیاری از مردم کشورمان به دلیل اینکه از رژیم ننگین صهیونیستی نفرت دارند و دوست ندارند که چنین رژیمی وجود خارجی داشته باشد، روز جمعه در تظاهرات علیه این رژیم شرکت خواهند کرد. مردم مسلمان ما به خاطر حفظ دین مبین اسلام از مردم مسلمان فلسطین حمایت خواهند کرد و با شعارهای ضد صهیونیستی‌شان، انزجار خود را از این رژیم نشان می‌دهند.


مهاجم اسبق استقلال خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته مسائل اقتصادی بر روح و روان مردم ما اثر گذاشته است اما موضوع حمایت از مردم مظلوم فلسطین که کودکان و نوجوانان آنها توسط اسرائیلی‌ها به شهادت می‌رسند، بسیار دارای اهمیت است. این موضوع ریشه در اعتقادات ما دارد و بنابراین سعی خواهیم کرد با حضور در این راهپیمایی، حمایت خود را از مردم فلسطین نشان دهیم.


وی با اشاره به اینکه بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی ورزشی تلاش کردند تا اسرائیل را یک کشور بدانند، یادآور شد: در سال‌های گذشته ورزشکاران از مسابقه با نمایندگان رژیم صهیونیستی امتناع کردند و با این کار خود نشان دادند که اسرائیل را یک کشور نمی‌دانند. شاهد این موضوع هستیم که نهادهای بین‌المللی ورزشی سیاست را در ورزش دخالت داده‌اند و تلاش می‌کنند تا ورزشکاران ما را با محرومیت‌های مختلفی به دلیل مسابقه ندادن آنها با نمایندگان رژیم صهیونیستی مواجه کنند. مسئولان کشور ما باید با نگرشی مناسب و مدیریتی صحیح اجازه ندهند که ورزشکاران کشور ما به خاطر بازی نکردن مقابل حریفان رژیم صهیونیستی محروم شوند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته