دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1398 - 09:54
رئیس دانشگاه آزاد ملکان:

روابط‌عمومی بازوی توانمند و زبان گویای دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان گفت: روابط‌عمومی بازوی توانمند و زبان گویای دانشگاه آزاد اسلامی است و می‌تواند نقش مؤثری در جذب حداکثری دانشجو داشته باشد.
کد خبر : 383164
IMG_20190522_092021_418.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ملکان، هدایت اسلامی صبح امروز در جلسه تجلیل از مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان، روابط‌عمومی را بازوی توانمند و زبان گویای دانشگاه آزاد اسلامی دانست و اظهار کرد: در شرایط فعلی واحدهای دانشگاهی، روابط‌عمومی می‌تواند نقش مؤثری در معرفی امکانات و ظرفیت موجود دانشگاه و جذب حداکثری دانشجو داشته باشد.


وی، توسعه رسانه‌های الکترونیکی، ظهور فضاهای مجازی و حرکت به‌سوی روابط‌عمومی الکترونیک را ضرورتی برای روابط‌عمومی‌ها خواند و ادامه داد: در دنیای امروز دیگر روابط‌عمومی سنتی نمی‌تواند پیام سازمان را به‌خوبی به گوش مخاطبان برساند و با توجه به توسعه فضاهای مجازی و الکترونیکی باید روابط‌عمومی سازمان‌ها و به‌ویژه دانشگاه‌ها هم به سمت الکترونیکی شدن گام بردارند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان، مهم‌ترین وظیفه روابط‌عمومی را انعکاس اخبار و عملکرد دانشگاه در رسانه‌های گروهی و فضای مجازی عنوان کرد و افزود: انصافاً مدیر روابط‌عمومی این واحد دانشگاهی به‌خوبی توانسته در نشریات و خبرگزاری‌ها و فضاهای مجازی این مأموریت را به نحو احسن انجام دهد.


اسلامی، ایجاد ارتباط بین مردم و دانشگاه را از وظایف دیگر روابط‌عمومی دانست و تصریح کرد: همه آحاد مردم و دستگاه‌های دولتی باید در جریان اهداف و کم و کیف فعالیت دانشگاه و امکانات موجود علمی، آموزشی، پژوهشی و ورزشی آن قرار بگیرند و اطلاع‌رسانی در این باره بر عهده روابط‌عمومی است.


وی درباره 36 سال فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی در کشور عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ملکان به‌عنوان شجره طیبه انقلاب اسلامی در این مدت توانسته در توسعه علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور نقش مهمی ایفا کرده و از خارج شدن میلیاردها دلار ارز از کشور جلوگیری کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان اظهار کرد: اکنون واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای بزرگ و کوچک در حال فعالیت بوده و توانسته عدالت آموزشی را در کشور برقرار کنند.


به گزارش آنا، در این جلسه از خدمات و تلاش سیاوش عینالو مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان به‌مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی تجلیل شد.


سیاوش عینالو از سال 69 و سن 17 سالگی به‌عنوان نماینده و خبرنگار آزاد برخی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در ملکان فعالیت داشته و از سال 80 نیز به‌طور متناوب در سنگر روابط‌عمومی و انعکاس اخبار دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان در رسانه‌های دانشگاه و سایر رسانه‌های گروهی انجام وظیفه کرده و اکنون علاوه بر مسئولیت روابط عمومی این واحد دانشگاهی، مدیریت دوهفته‌نامه ندای ملکان و پایگاه خبری اخبار ملکان را نیز بر عهده دارد.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته