دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1397 - 17:50
فرماندار مراغه:

روابط‌عمومی‌ها به بسط شفافیت در جامعه کمک کنند

فرماندار مراغه گفت: روابط‌عمومی‌ها باید به بسط شفافیت در جامعه کمک کنند.
کد خبر : 303087

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مراغه، حمید شکری در جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های ادارات مراغه گفت: «تعریف صحیح از جایگاه واقعی روابط‌عمومی باید در دستور کار مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد. روابط‌عمومی‌ها با دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی و مردم سر و کار دارند. از این‌رو باید به دقت وظایف محوله را انجام داده و اطلاع‌رسانی کنند.»


فرماندار مراغه افزود: «علاقه، انگیزه، تعهد، تخصص، سرعت در اطلاع‌رسانی، جلب اعتماد مردم و مسئولیت‌پذیربودن از ویژگی‌های بارز روابط‌عمومی خوب است. روابط‌عمومی‌ها باید به شفاف‌سازی در جامعه کمک کنند. البته مطالب ارائه‌شده از سوی آنها باید در راستای منافع مردم و دستگاه‌های اجرایی باشد.»


وی با بیان لزوم تقویت جایگاه روابط‌عمومی‌ها در ادارات و سازمان‌‌ها بیان کرد: «ایجاد امید و نشاط بین مردم از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظایف روابط‌عمومی‌ها است.»


به گزارش آنا در این جلسه انتخابات شورای هماهنگی روابط‌عمومی شهرستان مراغه با حضور ۷۲ نفر از مسئولان روابط‌عمومی ادارات شهرستان برگزار و حمید شکری فرماندار مراغه به عنوان رئیس، ایوب نظام‌خواه روابط‌عمومی فرمانداری به عنوان دبیر و نائب رئیس، سجادمحمد درخشی مسئول روابط‌عمومی سما با ۴۲ رأی، فرزاد غفاریان سالاری مسئول روابط‌عمومی آموزش و پرورش با ۴۰ رأی، فرید نیک‌زاد مسئول روابط‌عمومی شهرداری با ۲۷ رأی به عنوان اعضای اصلی، راشدی روابط‌عمومی دادگستری به عنوان بازرس و لیلا مصری روابط‌عمومی محیط زیست به عنوان عضو جایگزین به مدت دو سال انتخاب و معرفی شدند.



شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز استان آذربایجان شرقی قرار دارد.


انتهای پیام/4065


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته