دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1398 - 12:27
فرماندار مراغه:

تقویت روابط‌عمومی‌ها موجب ارتباط مؤثر سازمان‌ها با مخاطبان می‌شود

فرماندار مراغه گفت: روابط‌عمومی‌‌ها هرچه مجهزتر باشند، می‌توانند رسالت خود را در ایجاد ارتباط مؤثر سازمان‌ها با مخاطبان به‌خوبی ایفا کنند.
کد خبر : 382612
photo_۲۰۱۹-۰۵-۱۶_۰۱-۲۵-۳۴.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مراغه، حمید شکری صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی با تجلیل از رؤسای ادارات که تعامل ارزنده‌ای با روابط عمومی‌های خود داشتند، اظهار کرد: روابط عمومی مرکز اندیشه، توجه و دیده‌بان هر سیستم و مجموعه است.


وی افزود:‌ هرچه این مرکز قوی، سرزنده و سرحال باشد و به علم و فناوری‌های روز مجهز باشد، می‌تواند رسالت خود را که  صیانت از سازمان و ایجاد ارتباط مؤثر با مخاطبان است به‌خوبی ایفا کند.


فرماندار ویژه مراغه اضافه کرد: مدیران سازمان‌ها، ادارات و مؤسسات باید تعامل خوب و راهبردی با حوزه‌های روابط عمومی خود داشته باشند؛ چراکه در نگاه نخست این روابط‌عمومی‌ها هستند که ماهیت و محتوای سازمان‌ها را به مخاطبان منعکس می‌کنند و به‌عنوان ویترین آن سازمان در معرض دید و قضاوت مردم قرار دارند.


به گزارش آنا،‌ در این مراسم با تجلیل از تلاش شایسته روابط‌عمومی‌های برتر شهرستان از تلاش و مساعدت مدیران ادارات و سازمان‌های مربوط نیز قدردانی شد.


روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه نیز در این مراسم به‌عنوان روابط عمومی برتر این شهرستان انتخاب شد.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته