دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1398 - 02:18

برگزاری کنفرانس سالانه فناوری‌های جدید آموزشی در اسپانیا

یازدهمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های جدید آموزشی و تحصیلی از دهم تا سیزدهم تیر در اسپانیا برگزار می‌شود.
کد خبر : 382993
distance-education-1.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، یازدهمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های جدید آموزشی و تحصیلی یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای بین‌المللی برای دانشمندان، فناوران و صنایع فعال در بخش آموزش و تکنولوژی است. این رویداد سالانه میزبان 800 متخصص از 80 کشور جهان است.


یازدهمین دوره از این کنفرانس بین‌المللی از دهم تا سیزدهم تیر در اسپانیا برگزار می‌شود. دانشمندان و محققان از سراسر جهان در کنفرانس دور هم جمع می‌شوند تا آخرین تحقیقات، نوآوری‌ها و رخدادهای حوزه آموزشی و فناوری‌های مرتبط به آن را بررسی کنند.


این رویداد بین‌المللی فرصت مناسبی برای به اشتراک‌گذاری ایده‌های نوین و تجربه‌های کاربردی و بررسی رویکردهای جدید آموزش و یادگیری است.


کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های جدید آموزشی و تحصیلی یک پلت‌‌فرم ایده‌آل برای گسترش شبکه ارتباطات بین‌المللی و ارائه تحقیقات و پروژه‌های پژوهشی در خصوص آموزش و تکنولوژی است.


چکیده مقالات و تحقیقات منتخب در کتابچه رسمی کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های جدید آموزشی و تحصیلی 2019 منتشر خواهد شد. سپس این کتابچه برای بررسی به مؤسسه وب او ساینس ارسال می‌شود. همچنین در کتابخانه دیجیتال پروژه نوآورانه تکنولوژی و آموزشی قرار خواهد گرفت.


بهترین روش‌های آموزشی، آموزش پیش از دبستان، آموزش عالی، نوآوری در آموزش زبان‌های خارجی، طراحی و توسعه برنامه درسی و مدیریت آموزشی از جمله موضوعاتی است که در کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های جدید آموزشی و تحصیلی مورد بررسی قرار می‌گیرند.


انتهای پیام/4107/4021/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته