دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1398 - 02:18

برگزاری دومین کنفرانس بین‌المللی چندرشته‌ای در ژاپن

کنفرانس بین‌المللی چندرشته‌ای در حوزه مدیریت و علوم اجتماعی هشتم و نهم تیر در ژاپن برگزار خواهد شد.
کد خبر : 315790
teaching teachers.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دومین کنفرانس بین‌المللی چندرشته‌ای در حوزه مدیریت و علوم اجتماعی با هدف ایجاد فضایی برای تبادل ایده و به‌اشتراک‌گذاری تجربه‌های کاری دانشمندان، محققان، دانشگاهیان، مورخان، مربیان و دانشجویان در ژاپن برگزار می‌شود.


نتایج آخرین تحقیقات و نوآوری حوزه‌های علوم انسانی، آموزش هنرهای لیبرال، علوم اجتماعی، مطالعات فرهنگی، مدیریت هنری، مدیریت کسب‌وکار، امور مالی و علوم تجارت در این رویداد بین‌المللی بررسی می‌شود.


کنفرانس بین‌المللی چندرشته‌‌ای در حوزه مدیریت و علوم اجتماعی با تمرکز بر ترویج دانش، توسعه پایدار و بهبود کیفیت زندگی در جوامع آسیایی و خاورمیانه دومین دوره خود را در اساکای ژاپن برگزار می‌کند.


معماری، علوم سیاسی، بانکداری، انسان‌شناسی، فرهنگ، سیاست، کارآفرینی، رسانه، موسیقی، فلسفه، حسابداری، مدیریت کسب‌وکار، بانکداری اسلامی، اخلاق سازمانی، اقتصاد گردشگری، اقتصاد محیط زیست و تجارت بین‌المللی از جمله موضوعاتی است که در این کنفرانس بین‌المللی مورد بررسی قرار می‌گیرند.


دانشمندان و محققان دانشگاهی می‌توانند مقالات و تحقیقات خود را برای داوری به کمیته کنفرانس بین‌المللی چندرشته‌ای در حوزه مدیریت و علوم اجتماعی بفرستند. موارد منتخب در مجلات علمی معتبر منتشر خواهند شد.


انتهای پیام/4021/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته