دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1398 - 21:29
حسن بکلو خبر داد:

شاخص‌های جدید ارزیابی توانیر برای همه شرکت‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت:‌ در سال جاری ارزیابی همه شرکت‌های توزیع، در دو حوزه خدمات مشترکین و بهره‌برداری انجام خواهد شد.
کد خبر : 382487
form140_etoolsfile_123-7d90db53-e8ae-41ba-bf8a-b2cf33571bab.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، اکبر حسن‌بکلو  در جلسه تبیین شاخص‌های جدید ارزیابی توانیر با تبیین سیاست‌های جدید و راهبردی معاونت نظارت بر توزیع توانیر در گذر از پیک تابستان به تشریح نحوه ارزیابی غیرحضوری(آمار اطلاعات ثبت‌شده در سیستم) شرکت‌ها و تغییر محورهای ارزیابی پرداخت.


وی اظهار کرد: در سال جاری ارزیابی همه شرکت‌ها، در دو حوزه خدمات مشترکان و بهره‌برداری و در شاخه‌های وصول مطالبات، کاهش تلفات، پیک‌سایی و شاخص‌های عملکردی به‌صورت ماهانه صورت خواهد گرفت.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی افزود: این ارزیابی‌ها به‌صورت متمرکز و غیرحضوری بوده و پایش عملکردها به‌صورت لحظه‌ای و بدون توجه به مسائل و معارضات موجود و پیش روی شرکت‌ها صورت خواهد گرفت.


حسن بکلو تصریح کرد: در این باره رفع هرگونه نقیصه بر عهده خود شرکت‌ها بوده و موضوع در امتیازات مکسوبه تأثیری نخواهد داشت.


وی افزود: بر اساس این گزارش، حسب تکلیف مقرر از سوی شرکت توانیر، حوزه بهره‌برداری با ۱۶ شاخص و حوزه خدمات مشترکان با ۱۴ شاخص ارزیابی می‌شود.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت توانیر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته