دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1397 - 03:00
فاطمی در گفتگو با‌ آنا:

خاطرات آزادگان و جانبازان شرکت برق آذربایجان غربی منتشر می‌شود

مسئول امور شاهد، ایثارگران شرکت برق آذربایجان غربی گفت: خاطرات تعدادی از آزادگان و جانبازان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی جمع‌آوری شده تا منتشر شود.
کد خبر : 356533
n82927122-72360624.jpg

قهرمان فاطمی در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا درباره برنامه‌های دفتر امور شاهد، ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق در سال ۹۷، گفت: خاطرات تعدادی از آزادگان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی جمع آوری شده و به مناسبت بزرگداشت شهدا در اسفندماه امسال رونمایی می‌شود.


مدیر امور شاهد ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق با تأکید بر اینکه ما هرچه داریم از فداکاری‌های شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم آن‌ها است، گفت: ما معتقدیم فرهنگ ایثار و شهادت یک فرهنگ حیاتی است و جهت حفظ و انتقال این فرهنگ ارزشمند به نسل‌های آینده باید همه تلاش خود را انجام دهیم، انقلاب اسلامی مرهون خون مطهر شهیدان و مجاهدت‌های ایثارگران است. 


وی افزود: بسیار مفتخریم که در بین کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ۴۰۰ نفر ایثارگر و جانباز حضور دارند که از این تعداد ۱۳۰ نفر از این عزیزان در حال حاضر شاغل و مابقی بازنشسته شده‌اند. به‌طور مرتب برنامه ریزی‌های مدونی در طول سال جهت دیدار و تجلیل مدیران شرکت با ایثارگران و جانبازان بازنشسته شرکت توزیع نیروی برق استان انجام می‌شود. 


فاطمی با اشاره به تجلیل از آزادگان شرکت توزیع نیروی برق در مناسبت‌های مختلف طول سال، اظهار کرد: از مجموع ۶۰ آزاده شرکت توزیع نیروی برق ۸ نفر در حال حاضر شاغل و ۵۲ نفر از این عزیزان بازنشسته هستند که در مناسبت‌های مختلف طول سال مانند سالروز بازگشت آزادگان، در قالب نشست‌های صمیمی مورد تکریم و تجلیل قرار گرفته‌اند.


مدیر امور شاهد و ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق تصریح کرد: خانواده شهدا و ایثارگران از ارکان مهم نظام بوده و نقش آنان در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کم نظیر است. ما نیز تکریم این خانواده‌های معزز را وظیفه خود می‌دانیم و به مناسبت هفته دفاع مقدس امسال ۳۰ نفر از اعضای خانواده معظم شهدا دیدار و تجلیل به عمل آمد. از ابتدای سال ۹۷ نیز، علاوه بر آزادگان ۹۰ نفر از خانواده شهدای معظم این شرکت دیدار و تجلیل شد. 


وی اضافه کرد: جانبازان سند افتخار انقلاب اسلامی هستند که در جهت حفظ و ثبت این سند پر افتخار دفتر امور شاهد و ایثارگر شرک توزیع نیروی برق استان در اقدامی خاطرات آزادگان این شرکت را جمع آوری کرده است.  تا امروز اطلاعات فردی و خاطرات ۵۰ نفر از آزادگان شرکت توزیع نیروی برق جمع آوری شده و هم اکنون در مراحل صفحه آرایی و تدوین می‌باشد. تمام تلاش‌مان را جهت گرفتن شابک کتاب چاپ شده انجام می‌دهیم و امیدوارم بتوانیم طبق برنامه‌ریزی انجام شده ۲۲ اسفندماه طی مراسمی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا از این کتاب رونمایی کنیم. 


مدیر امور شاهد و ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ۴۰ نفر از جانبازان و ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان دیدار شد. در جشن‌هایی که به مناسبت ایام مبارک دهه فجر برگزار می‌شود از یک خانواده ایثار‌گر به نمایندگی از همه ایثارگران و جانبازان تجلیل خواهد شد. غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا یکی دیگر از برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق به مناسبت ایام دهه مبارک فجر می‌باشد. جهت یاد کردن از جانبازان و ایثارگران در طول سال برنامه‌های ورزشی پیش بینی شده است و ایثارگران در ورزش‌های تیمی یا انفرادی شرکت می‌کنند. برنامه‌های لازم جهت جمع آوری خاطرات سایر ایثارگران و جانبازان انجام شده است تا سال آینده خاطرات این عزیزان نیز جمع‌آوری و در جلد دوم کتاب به چاپ برسد.


انتهای پیام/4100/4122/


انتهای پیام/

برچسب ها: کتاب
ارسال نظر
هلدینگ شایسته