دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 بهمن 1397 - 15:43
سرپرست دانشگاه آزاد کهنوج:

اهداف مردم و مسئولان باید دنباله‌‌رو راه شهیدان باشد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج با تأکید بر اینکه باید از آرمان‌ها و خون شهدای عزیز پاسداری کنیم، گفت: اهداف مردم و مسئولان دنباله‌رو راه شهیدان باشد.
کد خبر : 356087
IMG_0085.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کهنوج، عبدالله یزدی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهدا در روستای چاه‌علی کهنوج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از ابتدای مبارزات انقلاب تاکنون گفت: امنیت و سربلندی و نقطه آرامشی که امروزه در جامعه ما وجود دارد مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌هایی است که شهدای ما از ابتدای انقلاب تاکنون با نثار خون خود به ما هدیه داده‌اند.


وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا از افتخاراتی است که نصیب جامعه دانشگاهی شده تا به این طریق نسبت به آنها ادای دین کرده و پاسخگوی مطالبات و دغدغه‌های این عزیزان باشیم تا شاید گوشه‌ای از تلاش این عزیزان را جبران کنیم.



سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج عزت و سربلندی را که اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی و جهانی دارد، به برکت خون پاک شهدا دانست و اظهار کرد: امیدواریم عملکرد مردم و مسئولان به‌گونه‌ای باشد که سبب پایمال‌شدن خون شهدا نشود، اهداف ما باید دنباله‌رو راه شهیدان باشد و از آرمان‌ها و خون شهدای عزیز پاسداری کنیم.


یزدی انقلاب را به درختی تشبیه کرد که آبیاری آن با خون شهیدان صورت گرفته و به ثمر نشسته و تنومندشدن این درخت مدیون خون پاک شهدایی است که روزگاری با خون خود موجب رشد و بالندگی آن شده‌اند و اکنون وظیفه همه ماست که از این درخت محافظت کنیم.



به گزارش آنا، هیئت‌ رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج همراه نماینده بنیاد شهید این شهرستان با خانواده معظم شهیدان پرویز بامری‌پور در زهکلوت و مراد راه‌روح در روستای چاه‌علی دیدار و گفتگو کردند و در این دیدارها لوح سپاس و هدایایی از طرف این واحد دانشگاهی به‌ رسم یادبود تقدیم خانواده شهدا شد.


انتهای پیام/4121/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته