دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1398 - 12:10
فتح‌الله عنوان کرد:

نمایش آثار هنری دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد در نمایشگاه قرآن

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس از نمایش آثار هنری دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد.
کد خبر : 382317
636936445869358770_lg.jpg

مهدی فتح‌الله در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از نمایش آثار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد و اظهار کرد: بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مانند سال‌های گذشته با میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس و با محور واحد تهران مرکزی به‌عنوان نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در محل مصلای تهران تا 4 خرداد 98 دایر است.


وی با اشاره به مدیریت این واحد دانشگاهی و مشارکت واحدهای استان تهران به عنوان نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: در این غرفه آثار هنری دانشجویان و استادان منتخب جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی دانشگاه از قبیل تابلوهای تذهیب، خطاطی، نقاشی و... به معرض نمایش گذاشته شده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس افزود: تصاویری از برگزاری بخش کتبی و شفاهی مسابقات قرآن و عترت دانشگاه نیز به‌صورت تخته شاسی طراحی و چاپ شده و در محل غرفه نمایش داده شده است. 



فتح‌الله بیان کرد: بخشی از اقدامات فرهنگی در قالب فریم عکس و چاپ روی تخشه شاسی گویای عملکرد واحدهای دانشگاهی است. از دیگر برنامه‌های غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره از نمایشگاه، برگزاری مسابقات قرآنی با عنوان شب‌های نورانی، برگزاری کارگاه‌های ورک شاپ خطاطی، تذهیب و... اجرایی نمایش‌‌های مذهبی با موضوعات و داستان‌های قرآنی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم نیز مدیریت غرفه دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده داشت، اظهار کرد: نشست‌های قرآنی با موضوعات مختلف نیز با مدیریت واحد شهرقدس در نمایشگاه امسال برگزار می‌شود. 


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته