دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رنجبر در گفتگو با آنا:

ساماندهی اعضای هیئت علمی و مدرسان حق‌التدریس اولویت دانشگاه است

قائم مقام رئیس دانشگاه و مدیر مرکز جذب و امور هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ساماندهی اعضای هیئت علمی و مدرسان حق‌التدریس اولویت این دانشگاه است.
کد خبر : 381979
636653629190256241.jpg

بیژن رنجبر در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره مهم‌ترین اولویت‌های مرکز جذب و امور هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از اهداف کلیدی این مرکز، جذب اعضای هیئت علمی جوان است که روند جذب از سال پیش شروع شده است.


وی افزود: مقرر شده است این روند تا پنج سال، هرساله تعداد هزار نفر به‌عنوان هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی از دانش‌آموختگان دکتری دانشگاه‌های مختلف به‌ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی گزینش و جذب شوند.


قائم مقام رئیس دانشگاه در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی و مدیر مرکز جذب و امور هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی سامان‌دهی مدرسان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه را اقدامی بسیار مهم دانست و اظهار کرد: اکنون دانشگاه آزاد اسلامی با 25 هزار نفر عضو هیئت علمی بهره‌مند است که  11 هزار نفر از آنها در درجه مربی هستند و باید ساماندهی آنها هرچه زودتر انجام شود.


رنجبر با اشاره به برنامه اصلی مرکز جذب و امور هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نیز تصریح کرد: همچنین 40 هزار استاد و مدرس مدعو و حق‌التدریس در این دانشگاه فعالیت می‌کنند که ساماندهی آنها بسیار ضروری و حائز اهمیت است.


انتهای پیام/4107/4116/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
دلارام
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
۰
کاش جناب رنجبر که تازه از سفر چین و ماچین برگشته اند، می فرمودند "ساماندهی" یعنی چه؟؟؟؟؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴
۰
چندین سال با ساعتی شش هزار تومان در دانشگاه آزاد تدریس کردم سال گذشته هم گفتند تاییدیه ساجد نداری و ما را نخواستند و با آبروی ما در بین دانشجویان بازی کردند .
هلدینگ شایسته