دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1398 - 10:57
فرماندار نظرآباد:

رشته‌های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد راه‌اندازی شود

فرماندار نظرآباد گفت: امکان راه‌اندازی رشته‌هایی در حیطه اقتصادی، گردشگری، صنعتی، تاریخی، کشاورزی و دامداری در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نظرآباد وجود دارد.
کد خبر : 379461
IMG_2352.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در البرز، محمدرضا فلاح‌نژاد صبح امروز در مراسم افتتاحیه سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نظرآباد، حمایت خود را از گسترش طرح‌های علمی، آموزشی و عمرانی در این واحد دانشگاهی اعلام کرد.


وی با بیان برخی توانمندی‌های این شهرستان گفت: با وجود پیشینه و ظرفیت موجود در این شهرستان امکان راه‌اندازی رشته‌هایی در حیطه اقتصادی، گردشگری، صنعتی، تاریخی، کشاورزی و دامداری در دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد وجود دارد و این دانشگاه می‌تواند به پایگاهی برای تربیت جوانان علاقه‌مند و تحصیل آنان تبدیل شود.


فرماندار نظرآباد در بخش دیگری از سخنانش به توضیحاتی درباره مقام شامخ استاد و معلم پرداخت و اظهار کرد: در سخنان بزرگان دینی بر کسب علم تأکید فراوان شده است و این علم‌آموزی از لحظه آغاز موجودیت انسان حتی پیش از تولد تا پایان زندگی و پس از آن نیز ادامه دارد.


نظرآباد

فلاح‌نژاد دوران تحصیل در دانشگاه را بخشی از بهترین و مؤثرترین دوران زندگی جوانان برشمرد و گفت: این دوران به منزله آمادگی برای حضور در صحنه‌های مختلف خدمت و پذیرش مسئولیت اجرایی و اجتماعی در جامعه است و باید به بهترین وجه از آن بهره برد.


وی افزود: با هماهنگی‌های لازم میان فرمانداری و شورای اسلامی شهر نظرآباد، حمایت‌های معنوی و قانونی لازم برای توسعه در همه وجوه آموزشی، فرهنگی و حتی گسترش و توسعه فیزیکی صورت خواهد گرفت تا ان‌شاءالله این دانشگاه به‌عنوان یک مرکز آموزش عالی بزرگ و مؤثر بیش از پیش در این شهرستان بدرخشد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته