دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1398 - 10:12
جوانمرد مطرح کرد:

تحقق بیانیه گام دوم از طریق اعتلای فرهنگ ورزش

مدیرکل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تحقق بیانیه گام دوم را از طریق اعتلای فرهنگ ورزش میسر دانست.
کد خبر : 377837
بازدید دکتر جوانمرد از واحد کرج.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در کرج، کمال جوانمرد در جلسه شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز درباره اهداف، اقدامات و برنامه‌های آتی ورزشی و تربیت بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی نکاتی را مطرح کرد و گفت: کارکرد اصلی ورزش، افزایش سطح نشاط و شادابی و ایجاد انگیزه در جامعه است که در تقابل با توطئه دشمنان در زمینه ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه، آن را خنثی می‌کند.


وی با تأکید بر پسوند اسلامی در نام دانشگاه آزاد اسلامی، آن را تقیدی معنوی برای این دانشگاه عنوان کرد و گفت: ورزش بهترین ابزار فرهنگی است؛ بنابراین تمام رویدادهای ورزشی باید پیوست فرهنگی داشته باشد که البته مسئولیت این پیوست‌نویسی فرهنگی به شوراهای فرهنگی استان‌ها واگذار شده است.


بازدید از کرج


  مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری درباره ایجاد نشاط و انگیزه در جوانان تصریح کرد: اشاعه ورزش و توسعه فرهنگ ورزشی، تکلیفی است که بر عهده مسئولان به‌ویژه دانشگاهیان است.


جوانمرد تأکید کرد: در این برهه از زمان، ورزش فقط رویکردی منحصر به دانشجویان و جوانان نبوده بلکه در نقش نجات‌دهنده یک جامعه و حتی نظام عمل می‌کند و به همین دلیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


وی در بخش دیگری از سخنانش به بخشنامه‌های ورزشی اشاره و لزوم اجرای دقیق آن را از ضرورت‌های واحدهای دانشگاهی برشمرد و تصریح کرد: نخستین شرط هر رویداد ورزشی، تأمین امنیت است و نباید از کنار آن به سادگی گذشت.


محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، حجت‌الاسلام سیدابراهیم اکبری معاون دانشجویی و فرهنگی واحد کرج و جمعی از مسئولان ورزشی واحدهای دانشگاهی استان البرز در جلسه شورای تخصصی ورزش استان البرز در محل واحد کرج حضور داشتند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته