دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1398 - 17:27
رنجبران مطرح کرد:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی قطب‌ تولیدکننده علم رباتیک

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی گفت: این واحد دانشگاهی به یکی از قطب‌های تولیدکننده علم رباتیک در کشور تبدیل شده است.
کد خبر : 378923
photo_2019-05-05_12-36-06.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایلخچی، آرش رنجبران ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز معلم و تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی اظهار کرد: این واحد دانشگاهی از سال‌های نخست آغاز به‌کار خود، عملکرد بسیار خوبی در آموزش‌وپرورش دانشجویان این منطقه داشته و توانسته موفقیت‌هایی بسیار ارزشمندی کسب کند، که از همه استادان و دانشجویان تشکر می‌کنم.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی به یکی از قطب‌های تولیدکننده علم رباتیک در کشور تبدیل شده و این واحد دانشگاهی در بومی‌سازی دانش فنی ترمزهای ABS نیز به موفقیت‌هایی نائل شده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی گفت: دستیابی به موفقیت‌های والا در این واحد دانشگاهی حاصل تلاش و پشتکار شبانه‌روزی پرسنل زحمت‌کش بوده است و اگر تلاش کارکنان، استادان و اعضای هیئت علمی نبود شاید موفقیت‌های علمی این دانشگاه تبدیل به یک رؤیا می‌شد.


حجت الاسلام محمد اسماعیلی امام جماعت بخش ایلخچی نیز با تبریک روز معلم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی نعمتی بوده بر شهر ما و موفقیت‌های این دانشگاه بخش ایلخچی را به سر زبان‌ها آورده است و این را مدیون تلاش استادان و کادر این دانشگاه هستیم.


بخشدار ایلخچی نیز گفت: دولت‌ها باید در گسترش علم و توسعه دانش در حیطه خود تلاش مضاعف کنند و از علم و گستره آن به‌عنوان بالی برای پرواز یک کشور استفاده کنند.


سید محمدکاظم هاشمی افزود: در دوران کوتاهی که من با دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی همکاری داشتم شاهد فعالیت کم‌نظیر، اتحاد و همبستگی موجود بین کارکنان و استادان و نیز اهمیت دادن به موضوع پژوهش، کسب علم و دانش در این واحد دانشگاهی بودم و این رزومه کاری را افتخاری بر خود می‌دانم.


به گزارش آنا، در این مراسم از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی و تیم رباتیک دانشگاه، که اخیراً در مسابقات روبونیت 2019 نوشیروانی شهر بابل به مقام نخست دست یافته بودند، تجلیل شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته