دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1398 - 13:11
زاهدیان:

670 مددجو در کمپ سروش پذیرش شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به پذیرش 670 مددجو در کمپ سروش، گفت: ظرفیت کمپ سروش 2 هزار نفر است اما ما به‌دنبال افزایش ظرفیت آن هستیم.
کد خبر : 378543
IMAGE11517637382675.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمدمسعود زاهدیان ظهر امروز در مراسم افتتاح کمپ سروش با بیان اینکه پذیرش معتادان در این کمپ از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: تاکنون بیش از 670 نفر از این افراد که شرایط روحی و جسمی مناسبی نداشتند در کمپ سروش پذیرش شدند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه مشاوران در کمپ سروش تلاش دارند تا شرایط روحی افراد را بهبود بخشند، ادامه داد: به‌تازگی نیز یک کارگاه آهنگری در کمپ راه‌اندازی شده تا افراد با مهارت‌آموزی به بحث تولید آهن‌آلات بپردازند.


وی با اشاره به اینکه ظرفیت کمپ سروش 2 هزار نفر است، خاطرنشان کرد: به‌دنبال این هستیم تا سه سوله جدید را در کمپ احداث کنیم که اگر این اقدام صورت گیرد، ظرفیت ما افزایش پیدا خواهد کرد.


زاهدیان در پایان گفت: با تلاش نیروی انتظامی و کمک ستادکل نیروهای مسلح، کمپ سروش برای بازپروری افراد شکل گرفته و امیدواریم توانسته باشیم قدمی مهم و تأثیرگذار در این حوزه برداشته باشیم.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته