دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر حوزه علمیه همدان:

قوه قضائیه با مخلان امنیت در فضای مجازی برخورد جدی داشته باشد

در پی ترور یکی از روحانیان در شهر همدان، مدیر حوزه علمیه استان همدان در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه خواستار برخورد جدی با مخلان امنیت در فضای مجازی شد.
کد خبر : 377074

حجت‌الاسلام علی‌اصغر گرجی در گفتگو با خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، از نامه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه و نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری به رئیس قوه قضائیه خبر داد و گفت: در پی حادثه دل‌خراش به شهادت رساندن حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی از روحانیان حوزه علمیه همدان به همین منظور مدیر حوزه علمیه این استان نامه‌ای را خطاب به حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نوشت.


نماینده طلاب و فضلای حوزه علمیه همدان افزود: در این نامه از رئیس قوه قضائیه خواسته‌شده است که برای پایان دادن به چنین حوادث ناگوار اقدامات لازم صورت بگیرد تا دیگر شاهد تکرار چنین حوادث دل‌خراش نباشیم.


گفتنی است، در بخشی از نامه مدیر حوزه علمیه استان همدان خطاب به رئیس قوه قضائیه آمده است: این حادثه دردناک چه با برنامه‌ریزی قبلی و توسط دست‌های پشت پرده دشمنان اسلام و نظام اسلامی و چه باانگیزه‌های و گرایشات خطرناک و خشونت‌طلبان افراد دارای سوابق مجرمانه رخ‌داده باشد، نشانه مظلومیت و حقانیت روحانیت است و امیدواریم منشأ برکاتی برای حوزه و انقلاب باشد. با صرف‌نظر از ابعاد حقوقی و امنیتی این واقعه نباید از نقش ویژه‌فضای مجازی افسارگسیخته و پیام رسانه‌های غربی که در بعضی موارد جولانگاه مفسدان و مخلان به نظم و امنیت شده در شکل‌گیری چنین حوادثی غافل شد.



در ادامه این نامه تصریح‌شده است: فردی که موجب ریختن خون پاک شهید حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی شده، مدت‌هاست بدون هیچ مانع و مشکلی تصاویر و مستندات شرارت و جنایت خود را در فضای مجازی آزادانه منتشر کرده، همان فضای مجازی که سالهاست بر پشتوانه حمایت عده‌ای ساده‌لوح یا خائن، تمام همت خود را صرف نابودی فرهنگ اسلامی و انقلاب کرده است تا کنترل این ابزار و راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات، همچنان اقدام فعالی در این زمینه وجود ندارد. کمترین انتظار در چنین وضعی، برخورد اصولی و فعال با چنین بستر خشونت زا است. از جنابعالی درخواست می‌شود با اتخاذ تصمیم قاطع در مورد ساماندهی این مسئله مهم راه تکرار حوادث مشابه را مسدود سازید.


انتهای پیام/4072/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته