دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1398 - 12:24
امام‌جمعه جدید لامرد:

دانشگاهیان با تولید علم به حل مسائل و قطع وابستگی کشور کمک کنند

امام‌جمعه جدید لامرد تولید علم را مهم‌ترین رسالت دانشگاهیان برشمرد تا در راستای تکامل بشر قدم بردارند و به حل مسائل کشور و قطع وابستگی به کشورهای دیگر کمک کنند.
کد خبر : 376518
P1100626 (1).JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد، حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده روز گذشته در دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد، آسیب‌شناسی مسائل فرهنگی و هدفمندکردن برنامه‌های فرهنگی به‌منظور تأثیرگذاری مناسب در جامعه با کمک و همکاری دانشگاه، حوزه علمیه، سپاه پاسداران و سایر نهادهای فرهنگی را از ملزومات جامعه امروز دانست.


وی انجام امور اجرایی شهرستان لامرد با استفاده از علم روز و بهره‌گیری از استادان دانشگاه را خواستار شد و ارسال پیامبران برای انسان‌ها را به‌منظور آگاهی‌رسانی دانست که منشأ آن علم و عقل بوده و دانشگاه محل علم است که از آن بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی در تمام حوزه‌های علم و دانش انتظار می‌رود.


امام‌جمعه لامرد تولید علم را مهم‌ترین رسالت دانشگاهیان برشمرد تا از یک طرف در راستای تکامل بشر قدم بردارند و از طرفی به حل مسائل کشور و قطع وابستگی به کشورهای دیگر کمک کنند.


حسین‌زاده با توجه به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از طرف مقام معظم رهبری از دانشگاهیان خواست درباره ایجاد تمدن نوین اسلامی به بررسی دقیق و علمی موضوع بپردازند و راهکارهای عملی و علمی خود را ارائه کنند.


سیداحمد هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت‌گرفته در این واحد دانشگاهی و امکانات و تجهیزات به‌روز در آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه پرداخت و شخصیت علمی امام‌جمعه جدید لامرد را نقطه عطفی برای شتاب توسعه و پیشرفت در لامرد دانست.


وی گفت: مسئولان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد، آماده انجام طرح‌های پژوهشی و علمی دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف این شهرستان هستند و از تمام امکانات و تجهیزات دانشگاه در این زمینه استفاده خواهد شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته