دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1398 - 12:39
با محور دانشگاه آزاد ورامین؛

ثبت نام در کارگاه آموزشی گام‌های ۱۰ گانه پویش ملی صادرات آغاز شد

نخستین همایش پویش ملی صادرات با عنوان گام اول: صادرات را از کجا آغاز کنیم با محور راهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا برگزار می‌شود.
کد خبر : 377010
photo_۲۰۱۹-۰۴-۲۵_۲۳-۱۶-۴۴.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ورامین، همایش پویش ملی صادرات با عنوان گام اول: صادرات را از کجا آغاز کنیم؟ با حضور محمدامین حاج‌کاظمیان صادرکننده‌ نمونه‌ و ممتاز هشت دوره در کشور و هماهنگی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با محور راهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا، شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۸ از ساعت ۸:۳۰ صبح تا عصر همان‌روز در محل سالن دکتر طباطبایی این دانشگاه برگزار خواهد شد.


این همایش که به‌شکل رایگان در 10 گام ادامه خواهد یافت، بزرگ‌ترین فرصت برای شناسایی روند صادرات و فرصت‌های صادراتی به‌ویژه در شرایط تحریم خواهد بود.


انتخاب نوع کالای صادراتی، راه‌های دریافت گواهی‌نامه‌های بین‌المللی برای صادرات، تأمین منابع مالی، نحوه‌ ارسال کالا، نحوه‌ جابه‌جایی ارز و آشنایی با مقررات صادرات ازجمله اطلاعات مفید در این همایش است.


با توجه به محدودیت صندلی و درخواست شرکت‌های خصوصی و افراد متفرقه برای حضور در این همایش، اولویت ثبت‌نام برای استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت از طریق لینک ثبت‌نام https://evnd.co/y7rux لحاظ شده است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته