دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1398 - 16:23
صادقی عنوان کرد:

نقش‌آفرینی سپاه در مبارزه با تروریست‌های دست‌نشانده آمریکا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرند گفت: سپاه پاسداران نقش مهمی در حفظ امنیت منطقه و مبارزه با تروریست‌های دست‌نشانده آمریکا داشته است.
کد خبر : 373492
DSC11111111111_1134.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مرند، استادان، کارکنان اعضای شورای فرهنگی و هیئت‌رئیسه ناحیه مقاومت بسیج مرند، جلفا، هادیشهر و خاروانا ظهر امروز در حمایت از سپاه پاسداران در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند تجمع کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند در جمع تجمع‌کنندگان گفت: جمله‌ معروف امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» به این دلیل بود که سپاه، شجره‌ طیبه‌ای است که هویت آن، ایمان و حرکت انقلابی و جهادی است.


محمدحسین صادقی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع مقدس، حفظ امنیت و مسائل دفاعی کشور، حفظ امنیت منطقه و مبارزه با تروریست‌های دست‌نشانده آمریکای جنایتکار نقش‌آفرینی کرد و امروز سپاه یکی از بازوهای مهم سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است و باید رئیس جمهور خبیث آمریکا از این نهاد انقلابی به دلیل این اقدامات عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد.


به گزارش آنا؛ در ادامه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی  واحد مرند  با محکوم‌کردن این حرکت دولت آمریکا، حمایت مطلق خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده و تا آخرین نفس از آرمان‌های مقدس ایران اسلامی دفاع خواهد کرد.


انتهای پیام/4078/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته