دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1398 - 14:52
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ملکان:

دشمنان در جبهه فرهنگی درصدد مقابله با نظام هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از شکست در جنگ‌های نظامی و سیاسی اکنون در جبهه جدیدی با عنوان جبهه فرهنگی درصدد مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر : 416140
۲۰۱۹۰۹۱۸_۱۲۰۲۵۴.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ملکان، هدایت اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی این واحد دانشگاهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اقتدار، امنیت و پیشرفت‌های کنونی کشور در عرصه‌های مختلف مدیون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.


وی افزود: در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس با وجود حمایت ابرقدرت‌های جهان و ده‌ها کشور اروپایی و عربی از رژیم بعث عراق، جمهوری اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و ایستادگی و اتحاد ملت ایران و رزمندگان اسلام به پیروزی رسید.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان با بیان اینکه استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی بعد از شکست در جنگ‌های نظامی و سیاسی اکنون در جبهه جدیدی با عنوان جبهه فرهنگی درصدد مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: در جبهه فرهنگی کمرنگ‌کردن ارزش‌های دفاع مقدس و روحیه ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی از برنامه‌های دشمنان به‌ویژه برای نسل‌های جوان است.


اسلامی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان نیز به پاس مجاهدت و ایثارگری رزمندگان اسلام ویژه‌برنامه‌های مختلفی با همکاری بسیج دانشجویی سپاه ملکان در طول هفته دفاع مقدس اجرا خواهد کرد.


مسئول بسیج دانشجویی سپاه ملکان نیز گفت: ما هرچه‌قدر برای خانواده ایثارگران خدمت کنیم در مقابله جانفشانی آنها کاری نکرده‌ایم.در طول جنگ تحمیلی بیشترین رزمندگان ما از نسل نوجوان و جوان و قشرهای دانش‌آموز و دانشجو بودند.


شمس‌الله حمزه‌ای از برگزاری برنامه‌های ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط بسیج دانشجویی سپاه ملکان در دانشگاه‌های این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مراسم گرامیداشت و دیدار با خانواده کارکنان رزمنده دانشگاه‌ها و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی از رئوس این برنامه‌هاست.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته