دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1398 - 09:39
دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان:

اقدام آمریکا نشانه تأثیرگذاری سپاه در مواجهه با بحران‌هاست

دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان در بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدام نابخردانه آمریکا نشانه تأثیرگذاری سپاه پاسداران در مواجهه با بحران‌های داخلی و خارجی است.
کد خبر : 373314
n83270201-72949292.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از فلاورجان، کانون بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان در واکنش به اقدام نابخردانه آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی بیانیه‌ای منتشر کرد.


در این بیانیه آمده است: اقدام حماقت‌آمیز دستگاه هیئت حاکمه استکبار جهانی به سرکردگی ترامپ در تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سویی نمایان‌‌کننده عمق کینه و خشم و ناکامی دولتمردان کاخ سفید و زخم عمیق آنان در لشکر‌کشی به غرب آسیا و از سوی دیگر وسعت عمق تأثیرگذاری این نهاد انقلابی در مواجهه با بحران‌های داخلی و خارجی را که از سوی دشمنان این نظام طراحی و اجرا شده است، نشان می‌دهد.


در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: بی‌گمان انتظار برخورد دوستانه و رعایت حقوق انسان‌ها و نهادهای رسمی دولتی در کشورهای جهان از سوی جانیان مسلح جهانی حاکی از شناخت‌نداشتن دشمن است، همان دشمنان انسان‌نمایی که بدیهی‌ترین و ساده‌ترین حقوق انسانی را نادیده گرفته و از ارسال کمک‌های بشر دوستانه بین‌المللی نظیر صلیب سرخ سازمان ملل متحد به سیل‌زدگان ایران اسلامی جلوگیری می‌کنند. امروز را باید روز تجلی وحدت بیشتر مردم در تکریم و تعظیم نسبت به پاسداران امنیت و آرامش مردم عزیز کشورمان نامید و به راه درستی که در مسیر پر پیچ و خم چهل ساله انقلاب اسلامی پیموده‌اند ایمانی یقین‌گونه یافت و با بانگ بلند به دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی ایران گفت «تمام مردم ایران پاسدارند».


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته