دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1398 - 10:28
دانشگاهیان نجف‌آباد:

مردم ایران همواره در کنار سپاه پاسداران هستند

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در حمایت از سپاه پاسداران اعلام کردند که مردم ایران همواره در کنار سپاه و سپاهیان همیشه در کنار مردم بوده‌اند.
کد خبر : 372615
IMG_2752.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، درپی اقدام آمریکا در تروریست‌نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کارکنان، استادان و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد نجف‌آباد و کارکنان و تشکل‌های دانش‌آموزی مرکز آموزشی و فرهنگی سمای نجف‌آباد روز گذشته با حضور در مزار شهدای گمنام این دانشگاه با قرائت بیانیه و محکوم‌کردن این اقدام غیرقانونی حمایت خود را از نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند. 


در بخشی از این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مایه عزت کشورمان در جهان بوده و هست. مردم ایران همواره در کنار سپاه و سپاه همیشه در کنار مردم بوده است و از کشور در برابر گروهک‌های معاند و تروریستی، حفاظت کرده و می‌کند. در دوران جنگ تحمیلی، در برابر متجاوزین ایستاد و امروز هم به فضل خدا به ندای مظلومیت مردم مظلوم مسلمان، پاسخ مثبت داده و خواهد داد.


در ادامه بیانیه آمده است: کارکنان، استادان، دانشجويان و تشکل‌های دانش آموزی مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، خواستار این هستند که مسئولان کشورمان در اقدامات و واکنش‌های خود، مواضع کشورمان را به‌طور واضح برای طرف مقابل ارسال کنند و در این مهم، تذکرات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) را سرلوحه کار خود قرار دهند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته