دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1398 - 19:29
حجت‌الاسلام صدیقی:

قراردادن سپاه در لیست تروریست خودزنی بی‌مطالعه ترامپ بود

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: قراردادن سپاه در لیست تروریست، خودزنی بی‌مطالعه ترامپ بوده که نشان از نداشتن شناخت او از اقتدار سپاه دارد.
کد خبر : 372629
IMG_4707.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کاشان، حجت‌الاسلام ماشاءالله صدیقی ظهر امروز با حضور در آسایشگاه جانبازان و دیدار با یادگاران دفاع مقدس، جانبازان را گنجینه اسرار دفاع مقدس نامید و گفت: آنچه به این روز عظمت بخشیده ویژگی‌های منحصربه‌فردی همچون بصیرت، ایمان به هدف، ولایت مداری، پاسداری از حریم دین و جهاد در راه خدا بوده که در آینه جمال قمر بنی هاشم متجلی و از آن حضرت یک شخصیت متمایز ساخته است.


وی صلابت و قدرت بازدارندگی سپاه را مصداق بارز «و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه» دانست و یادآور شد: سپاه طلایه‌دار تفکر ولایی قمر بنی‌هاشم(ع) است از این رو به‌عنوان یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(ره) برای همیشه باصلابت و مقتدر باقی خواهد ماند.


مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان اظهار کرد: قرار دادن سپاه در لیست تروریست، خودزنی بی‌مطالعه ترامپ بوده که نشان از نبود درک و شناخت او از اقتدار و شکوه و عظمت سپاه در اندیشه‌های زلال همه آزادگان جهان دارد. سپاه جلوه‌ای از حقیقت «لا فتی اِلا عَلی لا سَیف اِلا ذوالفقار» بوده که خواب را از چشمان پلید جنایتکاران و مدافعان تروریست گرفته و بغض نهفته آنان را آشکار کرده و وجاهت آنان را شکسته است.


صدیقی تصریح کرد: سپاه به مصداق آیه «و ما یعلم جنود ربک الا هو» جنود رحمانی ناشناخته‌ای دارد که به‌عنوان ذخیره خداوند در عصر حاضر برای حمایت از دین الهی و ارزش‌های انسانی مطرح شده و بزرگ‌ترین اثر وضعی اشتباه ترامپ این است که آرامش را از نیروهای مستقر خود در منطقه خاورمیانه گرفته و احساس ناامنی را برای آنان به ارمغان آورده است و این امتیازی است که سپاهیان اسلام می‌توانند از آن بهتر استفاده کنند.


انتهای پیام/4122/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته