دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1397 - 11:41
رئیس دانشگاه آزاد کاشان:

فلسفه مسئولیت خدمت به مردم است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: فلسفه جایگاه و مسئولیت‌ها در تمامی زمان‌ها و مکان‌ها خصوصاً دانشگاه، خدمت به مردم و جامعه است.
کد خبر : 356926
IMG_3041.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کاشان، حسین زینلی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون علمی و فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان که با حضور هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشگاه در سالن اندیشه این دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: فلسفه جایگاه و مسئولیت‌ها در تمامی زمان‌ها و مکان‌ها خصوصاً دانشگاه، خدمت به مردم و جامعه است و باید شکرگزار خداوند باشیم که در نظام اسلامی بار مسئولیت و هدایت مجموعه انسانی و نسل جوان و آینده‌ساز کشور بر عهده ما گذاشته شده و ان‌شاءالله که بتوانیم با توکل و مشورت این وظیفه و امانت الهی را به بهترین حالت ممکن انجام دهیم.


در ادامه عباسعلی اکبرزاده مرشدی معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان  با تشکر از زحمات و فعالیت‌های حسین خوشدل در این معاونت اظهار کرد: دیدگاه و برنامه معاونت آموزشی پیشرفت و تعالی دانشگاه بر پایه همکاری و هماهنگی با تمامی معاونت‌ها و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه است و امیدواریم بتوانیم با تعامل و همکاری بهتر و بیشتر بدون دغدغه فعالیت و وظایف این معاونت را انجام دهیم.


عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان خاطرنشان کرد: اولویت اصلی در معاونت آموزشی، کیفیت و فعالیت‌های پژوهشی است که بتواند برای کشور و نظام اسلامی کاربردی و رفع مشکل کند.


 وی گفت: باید بتوانیم دانشگاه  آزاد اسلامی کاشان را از نظر علمی، پژوهشی و فرهنگی به نقطه‌ای برسانیم که انتخاب اول جوانان برای ادامه تحصیل در مراکز آموزشی  و تحصیلات تکمیلی باشد.


خوشدل معاون سابق علمی  نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌گرفته در این معاونت، نظم و انضباط، ارتباط با صنعت، کیفیت آموزشی و افزایش رشته‌ها را از هدف‌هایی دانست که در مدت مسئولیت خود پیگیری کرده و توانسته به این اهداف دست یابد.


انتهای پیام/4117/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته