دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شعبانی تصریح کرد:

ارسال 200 بسته بهداشتی در مناطق سیل‌زده توسط دانشگاه آزاد ماهشهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر گفت: براساس پایش میدانی از مناطق سیل‌زده، مبالغ جمع‌آوری شده صرف خرید 200 بسته اقلام بهداشتی شده است.
کد خبر : 373169
BS0K1698.jpg

پژمان شعبانی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به مشارکت پررنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در کنار سازمان‌های کمک‌رسان، گفت: اعزام گروه‌های جهادی دانشجویی، اسکان سیل‌زدگان، اعزام کارکنان واحد و ارسال تجهیزات لجستیکی از جمله اقدامات واحد ماهشهر در مناطق سیل‌زده به‌شمار می‌رود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر ادامه داد: هئیت مذهبی دانشجویی واحد ماهشهر نیز در زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردمی عملکرد بسیار مطلوبی داشت که براساس پایش میدانی از مناطق سیل‌زده، مبالغ جمع‌آوری شده صرف خرید 200 بسته اقلام بهداشتی شده است.


شعبانی درباره تقسیم اقلام بهداشتی در مناطق سیل‌زده به‌ویژه در منطقه دشت آزادگان سخن به‌میان آورد و اظهار کرد: حضور گروه‌های جهادی واحد ماهشهر در مناطق فعال بوده و علاوه بر این گروه‌ها نیروهای بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه بسیار پررنگ است.


وی با اشاره به همکاری واحد ماهشهر با ستاد قرارگاه مرکزی پتروشیمی ماهشهر در رابطه با کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان خوزستان تصریح کرد:‌ پس از بررسی‌های میدانی نیروهای جهادی مستقر در مناطق و صحت‌سنجی این بررسی‌ها توسط قرارگاه جهادی دانشگاه، نیازهای مناطق احصا شده و توسط دانشگاه آزاد اسلامی به منطقه ارسال می‌شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در پایان خاطرنشان کرد: واحد ماهشهر در حوزه خدمات مهندسی نیز در زمینه زیرساخت‌های شهرسازی و دوران بازسازی ورود خواهد کرد.


انتهای پیام/4107/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته