دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 اسفند 1397 - 18:57
عباسپور عنوان کرد:

پیگیری و مطالبه‌ تحقق بیانیه گام دوم توسط تشکل‌های دانشجویی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس عنوان کرد: بسیج دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را پیگیری و مطالبه‌ کنند.
کد خبر : 367990

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از پردیس، حسین عباسپور عصر امروز در جمع پژوهشگران علمی و در حاشیه جلسه پایانی با مدیران گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس گفت: یکی از مهم‌ترین سرفصل‌هایی که در بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری بیان شد، علم و پژوهش است.


وی بیان کرد: امروزه یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها که در حوزه مباحث اجرایی کشور مطرح است، حوزه علم و پژوهش است که می‌توان از توان بالای استادان و دانشجویان برای همکاری در تمام مسائل کشوری و رفع مشکلات، استفاده بهینه کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس خاطرنشان کرد: اساساً وظیفه دانشگاهیان این است که به‌دنبال تولید علم باشند و از دانشجویان انتظار داریم که این حرکت جدید را در حوزه دانش، علم و فناوری با رویکرد عملیاتی که آغاز شده است با سرعت پیش ببرند.


عباسپور اظهار کرد: یکی از جهت‌گیری‌ها وجود شرکت‌های دانش‌بنیان است که دانشجویان ما می‌توانند با همکاری و همراهی استادان متخصص و مجرب به آن توجه کرده و تلاش‌های خود را در تشکیل این شرکت‌ها متمرکز کنند.


وی گفت: پیگیری و مطالبه‌گری به‌منظور تحقق بیانیه گام دوم انقلاب  برای اجرایی‌کردن سرفصل‌ها که از وظایف استادان و دانشجویان است، می‌تواند در دستور کار بسیج دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی نیز باشد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته