دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1397 - 15:00
حجت‌الاسلام حسینی:

مخاطبان عمده بیانیه گام دوم انقلاب مردم و دانشگاهیان هستند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: مردم و دانشگاهیان دو مخاطب عمده بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر : 366937

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی صبح امروز در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: مخاطبان اصلی این بیانیه، آحاد مردم و قشر اندیشمند دانشگاهی کشور هستند.


وی افزود: روی نخست خطاب مقام معظم رهبری با آحاد ملت ایران به‌عنوان صاحبان اصلی این انقلاب است که با تمام محدودیت‌ها، تحریم‌ها و فشارهای مختلف به‌ویژه اقتصادی با عزمی راسخ پایبند به خط‌مشی، آرمان‌ها و اهداف اولیه انقلاب اسلامی هستند.


رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه روی دوم بیانات ایشان که باید تخصصی و ویژه به آن توجه کرد، نخبگان و دانشگاهیان کشور هستند، افزود: در جای‌جای این بیانیه سفارش‌های متعدد به دانشگاهیان و جوانان شده که باید برای رشد و تعالی انقلاب و کشور تلاش دوچندان کنند.


حسینی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی درصدد اجرایی‌کردن بخش‌های دانشگاهی بیانیه گام دوم انقلاب هستیم، تأکید کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در قدم نخست کرسی هم‌اندیشی «بررسی جایگاه زن در پیشبرد گام دوم انقلاب» با حضور اعضای هیئت علمی استان را برگزار کرد.


انتهای پیام/4078/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته