دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1397 - 11:49
بابایی تأکید کرد:

نقش مؤثر دانشگاه‌ها در تخصصی و دانش‌محور شدن روابط عمومی‌ها

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران بر نقش مؤثر دانشگاه‌ها در تخصصی و دانش‌محور شدن روابط عمومی‌ها تأکید کرد.
کد خبر : 364612
_MG_8952.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهر قدس، در پایان هفته جاری نخستین جلسه شورای اطلاع‌رسانی با حضور علی‌اصغر ناصربخت فرماندار شهرستان قدس، امین بابایی مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران، به همراه بخشدار مرکزی شهرستان قدس، رئیس اداره ارشاد اسلامی، رئیس سازمان امور مساجد و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری  شهرستان قدس تشکیل شد و طی احکامی از سوی فرماندار شهرستان قدس، عباس آسمانی، طاهر علی‌اصغری، میثم آل‌حبیب ، زهرا رحیمی و نقی روح‌نواز به عنوان اعضای شورای اطلاع‌رسانی منصوب شدند.
در تداوم این جلسه موضوع تشکیل مجمع روابط عمومی‌های شهرستان قدس با رویکرد توسعه‌محور برمدار تخصصی دانش روابط عمومی در سالن کنفرانس جلسات دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس تشکیل شد.


مهدی فتح‌الله رئیس واحدهای غرب استان تهران دانشگاه آزاد اسلامی (قدس، ملارد و صفادشت) با حضور در این جلسه درباره توسعه دانش اطلاع‌رسانی، نقش رسانه در جامعه مدرن امروزی، بهره‌برداری از فضای مجازی در راستای تحکیم و تقویت دانش و آگاه‌سازی مردم و بهره‌مندی از علوم توسعه‌یافته رشته روابط عمومی‌ها  صحبت کرد.


مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران نیز هدف از تشکیل مجمع روابط عمومی شهرستان قدس را با توجه به اهمیت موضوع اطلاع‌رسانی، ارزشمندبودن دستاوردهای انقلاب اسلامی، معرفی توانمندی‌ها و شایستگی‌های کشور توسعه‌یافته جمهوری اسلامی بر مدار تقویت دانش، توسعه، اقتصاد و فرهنگ با رویکرد پژوهشی و آینده‌پژوهی عنوان کرد.


امین بابایی با بیان جاماندگی حوزه‌های اطلاع‌رسانی ادارات و نهادها که در دولت یازدهم و دوازدهم شکل  گرفته و دولت را متهم به ضعیف‌بودن در امر اطلاع‌رسانی می‌کند، نکاتی را از نظر کاربردی بیان کرد.


وی افزود: برای ایجاد حرکت رو به جلو در زمینه تولید فکر و فرهنگ و پراهمیت بودن حوزه اطلاع‌رسانی باید با رویکرد نوین‌گرایی اطلاع‌رسانی با محتوای تولید فکر و فرهنگ گام برداشت.


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آشنایی با ظرفیت‌ها و آسیب‌های پیام‌رسان‌های فضای مجازی، پیشگیری از خطرات پیام‌رسان‌های معاندان و شبکه‌های پرمخاطب خارجی و ایجاد تحول برای پیام‌رسان‌های داخلی و تولید محتوا در فضای مجازی، اثرگذاری و برجسته‌سازی اخبار دستاوردهای انقلاب اسلامی، نزدیک‌کردن فاصله‌های فکری نسل قدیم با نسل جدید، با ورود دانشگاه‌ها و مراکز علمی نتیجه‌بخش خواهد بود.


وی تأکید کرد: تدام این نشست‌ها به منظور تبیین برنامه‌های آینده و نقش روابط عمومی ادارات و خبرگزاری‌ها و تأثیرات آن حائز اهمیت است.


این مقام مسئول گفت: تشکیل مجمع روابط عمومی بر مدار تخصصی دانش توسعه‌محور یکی از برنامه‌های نشست روابط عمومی‌های ادارات شهرستان‌ها است.


در پایان این جلسه بر اساس آرا، عباس آسمانی، طاهر علی‌اصغری، میثم آل‌حبیب، میثاق مسعودی، زهرا رحیمی، سهیلا رضایی و علی‌اصغر حسینی به‌عنوان اعضای هیت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان قدس معرفی شدند و همچنین صدیقه رشیدی و حسین کاظمی نیز به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب و معرفی شدند.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته