دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1397 - 17:10
فتح‌الله خبر داد:

تولید و عرضه 20 نوع گیاه دارویی توسط متخصصان دانشگاه آزاد شهر قدس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران از ثبت اختراع، تولید و عرضه 20 نوع محصول در حوزه گیاهان دارویی، توسط متخصصان دانشگاه آزاد شهر قدس خبر داد.
کد خبر : 326068
_MG_9401.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرقدس، مهدی فتح‌الله عصر امروز در بازدید از نمایشگاه گیاهان دارویی کشور در محل مصلای تهران از ثبت اختراع و تولید 20 نوع محصول در حوزه گیاهان دارویی و عرضه در این نمایشگاه خبر داد.


وی اظهار کرد: با همت متخصصان مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس که در چند ماه اخیر بسیار خوب فعالیت می‌کند، محصولات مختلفی در این حوزه به مرحله تولید و ثبت اختراع رسیده و 20 محصول مختلف با همکاران در این حوزه ثبت اختراع شده و نمونه‌های مختلفی را هم تولید کرده‌اند.


به گفته فتح‌الله، امروز توفیق پیدا کردیم در کنار دیگر شرکت‌ها و مراکز تخصصی از محصولات خود و این طیف متنوع محصولات که حاصل کار متخصصان ما در مجموعه مرکز تحقیقات گیاهان دارویی بوده و به مرحله تولید رسیده است، رونمایی کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران خاطرنشان کرد: به‌صورت طبیعی این فاز اول فعالیت در حوزه تجاری‌سازی و انبوه‌سازی است و پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته که بتوانیم خط تولید این محصولات را راه‌اندازی کنیم و همکاری و مشارکت با دیگر سازمان‌ها نیز پیش‌بینی شده است.


انتهای پیام//خ/ 4101/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته