دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 شهريور 1394 - 14:51
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور:

800 دستگاه آمبولانس به اورژانس کشور افزوده می‌شود

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور، عنوان کرد: تا پایان امسال ۸۰۰ دستگاه آمبولانس جدید به این ناوگان افزوده می‌شود.
کد خبر : 36273

به گزارش گروه اجتماعی آنا، دکتر امین صابری‌نیا به توسعه ساختاری در ۱۲۰ اورژانس بیمارستانی اشاره کرد و گفت: سند مدیریت اورژانس کشور تا پایان امسال تدوین و به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ابلاغ می‌شود.


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور از تبدیل مراکز بهداشتی درمانی روستایی به اورژانس پیش بیمارستانی در کشور با هدف هم‌افزایی و نگاه به مناطق محروم خبر داد و افزود: این اقدام از جمله خدمات دولت تدبیر و امید در جهت خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور است.


وی در ادامه افزود: با انجام نقطه‌یابی در ۴۴ نقطه از کشور، طرح اورژانس هوایی به فاصله هر ۱۵۰ کیلومتر از سطح جاده‌های کشور را پوشش می‌دهد و تا سال آینده به صورت صد در صد پوشش هوایی را در سطح کشور خواهیم داشت.


صابری‌نیا در خصوص بهسازی آمبولانس‌های فرسوده نیز گفت: تا پایان امسال ۸۰۰ دستگاه آمبولانس جدید به این ناوگان افزوده می‌شود.


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور با توجه به کمبود بیش از ۱۰ هزار نیرو در اورژانس کشور، افزود: برای اخذ مجوز جذب نیرو نیز با سازمان برنامه‌ریزی مکاتبه شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته