دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1397 - 19:04
با حضور بیش از 20 هزار نفر؛

بزرگ‌ترین رویداد قرآنی فرهنگیان شهر تهران برگزار شد

بزرگ‌ترین همایش و رویداد قرآنی فرهنگیان شهر تهران با حضور بیش از 20 هزار نفر از فرهنگیان در مناطق 19 گانه شهر تهران به‌صورت همزمان برگزار شد.
کد خبر : 361140
455219822_132914.jpg (1).jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی در خصوص بزرگ‌ترین رویداد قرآنی فرهنگیان شهر تهران اظهار کرد: بزرگ‌ترین همایش و رویداد قرآنی فرهنگیان شهر تهران با حضور بیش از 20 هزار نفر از فرهنگیان در بیست و پنجم بهمن‌ماه در مناطق 19 گانه شهر تهران به‌صورت همزمان برگزار شد.


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: این برنامه که با برگزاری مسابقات تفسیر جزء 19 قرآن کریم و بخش هفتم احکام همراه بود در بیش از 40 حوزه آزمون انجام شد؛ این برنامه هر ساله با مسابقه تفسیر یک جزء قرآن کریم و بخشی از احکام رساله امام خمینی(ره) همراه است.


کریمی افزود: این فعالیت در یک روز تعطیل انجام می‌شود و حضور این تعداد از معلمان فرهیخته نشان از توجه و علاقه‌مندی آنها به ساحت مقدس قرآن کریم و احکام الهی است، که قطعاً در اعتلای فرهنگ قرآن و احکام در همکاران فرهنگی و گسترش آن در بین دانش‌آموزان مؤثر است.


وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران تعمیق آموزه‌های دینی مبتنی بر سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز در بین دانش‌آموزان و همکاران می‌باشد و این گام مؤثری است تا بتوانیم این امر مهم را به منصه ظهور برسانیم و تلاش می‌کنیم هر سال نسبت به سال گذشته این مراسم را باشکوه‌تر برگزار کنیم که خوشبختانه طی چند سال اخیر با استقبال همکاران خوب و فرهیخته شهر تهران توأم بوده است.


نتایج آزمون در هفته بزرگداشت نهاد مقدس امور تربیتی و از طریق مناطق اعلام و مرحله استانی آن 20 اسفندماه در محل اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4105/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته