دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1397 - 17:39
ابطحی خبر داد:

امکان راه‌اندازی برخی رشته‌های علوم پزشکی در دانشگاه آزاد رودهن

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی استان تهران گفت: راه‌اندازی برخی رشته‌های علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن قابل بررسی و اجرا است.
کد خبر : 359196
IMG_9447.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در رودهن از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، با حضور سیدعلی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی استان تهران، حسن شهرکی‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، شهردار رودهن و همت نجفی رئیس شورای شهر رودهن جلسه‌ای در دفتر رئیس واحد تشکیل شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این جلسه ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت دهه فاطمیه و گرامیداشت دهه فجر، گزارش مبسوطی از وضعیت آموزشی، پژوهشی و امکانات این واحد دانشگاهی ارائه کرد و گفت: با توجه به اینکه ما در شرق استان تهران فاقد بیمارستان هستیم، ان‌شاءلله که بتوانیم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی، بیمارستان و شهرک سلامت را در واحد رودهن راه‌اندازی کنیم و در برخی از رشته‌های پزشکی پذیرش دانشجو داشته باشیم. 


حسن شهرکی‌پور با بیان این مطلب که پردیس دانشگاه آزاد علوم پزشکی در آینده نزدیک در مجتمع امام علی(ع) واحد رودهن مستقر می‌شود، اظهار کرد: بستر به وجود آمده می‌تواند شرایطی جدید را برای واحد رودهن رقم بزند که برکات زیادی برای بخش رودهن به همراه خواهد داشت.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی استان تهران نیز پس از بازدید از محل ساخت بیمارستان در حال احداث و مجتمع امام علی (ع) و سایر امکانات آموزشی، پژوهشی، آزمایشگاهی و بالینی، خوابگاهی و مراکز رشد فناور گفت: راه‌اندازی برخی رشته‌های علوم پزشکی در این واحد دانشگاهی قابل بررسی و اجراست.


ابطحی گفت: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران آماده هرگونه همکاری در زمینه‌های مختلف به منظور ارتقای سلامت بخش رودهن با محور دانشگاه  واحد رودهن است.  


وی تصریح کرد: در نظر داریم تا با توسعه و همسان‌سازی امکانات پزشکی موجود در واحدهای استان تهران، نسبت به استفاده بهینه و هدفمند، به منظور افزایش هم‌افزایی و پیاده‌سازی نظام سلامت برنامه‌ریزی و اقدام کنیم.


ابطحی اظهار کرد: در شرق استان تهران جایی مناسب‌تر از رودهن برای ایجاد شهرک سلامت نیست چون بسیار مناسب و قابل دسترسی است و آماده همکاری با واحد رودهن در ساخت شهرک سلامت هستیم.


انتهای پیام/4103/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته