مصرفکنندگان خواستار محصول باکیفیت هستند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهر قدس، شادی ادیبیفرد روز گذشته در کارگاه مدیریت تجاریسازی شرکتهای دانشبنیان که به همت مرکز آموزشهای تخصصی کوتاهمدت تخصصی و کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس با موضوع بازاریابی برای استادان برگزار شد، اظهار کرد: بازاریابی عبارت است از تجزیه و تحلیل فرصتهای موجود در بازار، انتخاب بازارهای هدف و تدوین استراتژیهای بازاریابی.
وی، هدف از برگزاری این کارگاه را ایجاد ایدههای جدید و نوآوری در چرخه اقتصاد دانشبنیان عنوان کرد.
مدرس بازاریابی و کارشناس ارشد مدیریت MBA با بیان ویژگیهای بازار یادآور شد: بازار مصرفی، باید طبق خواستههای مشتریان و مصرفکنندگان باشد.
مهارتهای بازاریابی در قرن بیست و یکم، شرایط بازارها، مشتریان و انواع نیازشان با توجه به موقعیتهای زمانی و جغرافیایی و جمعیت شناختی، کسب مهارتهای مدیران ارشد بازاریابی و توجه به تقاضای مصرفکنندگان از دیگر موارد مطرحشده در این کارگاه آموزشی بود.
انتهای پیام/4078/4117/
انتهای پیام/