دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آبان 1397 - 13:43
با حضور مسئولان انجام شد؛

معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس با حضور مسئولان بسیج دانشجویی واحدهای دانشگاهی و مسئول بسیج استان تهران معرفی شد.
کد خبر : 320765
_MG_9302.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرقدس، مراسم تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید بسیج دانشجویی واحد شهر قدس صبح امروز در محل سالن کنفرانس ساختمان ولایت این دانشگاه با حضور مسئولان بسیج دانشجویی واحدهای غرب استان و مسئول بسیج استان تهران برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران (شهرقدس، ملارد و صفادشت) در این جلسه به بررسی شرایط خاص جامعه پرداخت و گفت: لازمه ایجاد شرایط مناسب آگاهی بیش از پیش و فلسفه کاری آموزش، پژوهش، ایجاد دانش و تحقیقات به حضور و ورود بسیج بستگی دارد.


مهدی فتح‌الله افزود: حضور بسیج، الگوسازی، کمک به مأموریت دانشگاه، ایجاد بازوی فکری و کاری برای مسئولان واحدهای دانشگاهی را به‌دنبال دارد.


وی اظهار کرد: مأموریت بسیجیان برای ایجاد تعالی فکری و غلبه بر تهاجمات فرهنگی در سنگر بسیج دانشجویی، نوعی نبرد تن‌به‌تن با دشمنان است.


رئیس واحد شهرقدس، درخصوص تشکیل ستاد بسیج و ایجاد الگوهای فکری متناسب با جامعه دانشگاهی و قشر دانشجویی مطالبی را عنوان و راهکارهایی برای همکاری ستاد بسیج سه‌گانه دانشگاه که متشکل از بسیج اساتید، دانشجویی و کارمندی است، بیان کرد.


در پایان این جلسه از جواد فائضی مسئول سابق بسیج دانشجویی تجلیل و حکم مسئولیت محمد جعفرزاده مسئول جدید بسیج دانشجویی واحد شهرقدس به وی اهدا شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته