دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1397 - 19:12
شنبه هر هفته صورت می‌گیرد؛

برگزاری سلسله نشست‌های حقوقی در دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس

سلسله نشست‌های حقوق در عرصه کاربرد به منظور آشنایی دانشجویان با مسائل حقوقی قوانین جدید چک و سایر مسائل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس برگزار می‌شود.
کد خبر : 361493
IMG_8175.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری‌ آنا از شهر قدس، به منظور آشنایی دانشجویان با مسائل حقوقی قوانین جدید چک و سایر مسائل جاری در بخش علوم حقوقی، نخستین سلسله نشست‌های حقوقی ویژه دانشجویان رشته‌های حقوق در سالن آمفی‌تئاتر یادگار امام دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس هر هفته روزهای شنبه برگزار می‌شود.


این نشست علمی پژوهشی با حضور دانشجویان، استادان، کارکنان و حسین منوری رئیس دانشکده علوم انسانی و مدیر گروه رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس و مدعوین در ارتباط با آشنایی با تحلیل و کاربرد قانون جدیدالمصوب چک از شنبه این هفته آغاز شده و به صورت هفتگی به همت گروه تخصصی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس برگزار می‌شود.


در نخستین جلسه این سلسله نشست‌ها، سهیل طاهری عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در ارتباط با سامانه صیاد و چک‌های الکترونیکی، ایرادات و امتیازات 10 قانون جدید چک مصوب آبان 1397 و هدف از تغییرات و تصویب قوانین جدید مطالبی را ارائه کرد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته