دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1397 - 21:12
فرمانده سپاه مینودشت:

وظیفه دانشگاهیان پاسداری از انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه مینودشت گفت: دانشگاهیان در حوادث انقلاب حضور پررنگ داشته و وظیفه آنان حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی است.
کد خبر : 358301
9068ff0b0264883585eefd0792f1c7069d2dac13.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مینودشت، یعقوب مصطفی‌لو فرمانده سپاه مینودشت عصر امروز در نشست علمی نقش دانشگاهیان در پیروزی انقلاب اسلامی با مهم خواندن نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دانشگاهیان در دوران انقلاب سوابق خوبی از خود به جای گذاشته و باید برای تداوم آن نیز تلاش کنند.


وی افزود: شهید رضوی، احمد قنچی و مصطفی بزرگ‌نیا از شهدای دانشجویی بودند که جان خود را برای حفظ انقلاب دادند و این موضوع خود بیانگر گوشه‌ای از حضور پررنگ دانشجویان در حوادث انقلاب است.


فرمانده سپاه مینودشت اظهار کرد: دانشگاهیان در حوادث انقلاب حضور پررنگ داشته و وظیفه آنان حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی است.


مصطفی‌لو تصریح کرد: شهید مهدی رجب‌بیگی که به‌عنوان شهید شاخص در سازمان بسیج معرفی شد از عوامل تأثیرگذار 13 آبان سال 58 در تسخیر لانه جاسوسی بود که بعدها به شهادت رسید و یا سیدعبدالحمید دیالمه که صاحب 10 اثر بزرگ و یک شخصیت بزرگ و اعتقادی است که نقش مهمی همانند دیگر شهدای دانشجو در پاسداری از انقلاب اسلامی داشت.


وی افزود: انتظار از دانشگاهیان این است که با تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم به دشمنان داخلی و خارجی اجازه ندهند که دستاوردهای انقلاب را کم‌رنگ جلوه دهند.


فرمانده سپاه مینودشت استقلال سیاسی، اقتدار نظامی، نفی سلطه‌پذیری، الهام‌بخش برای جنبش‌های اسلامی، ایجاد و تقویت جبهه مقاومت، بی‌اعتبارسازی نظام دوقطبی و پیشرفت‌های علمی را به‌عنوان نمونه‌ای از دستاوردهای انقلاب برشمرد.


وی گفت: دشمنان اگر برای400 سال ما هم برنامه داشته باشند به جایی نخواهند رسید چنانکه در طول هشت سال جنگ تحمیلی با تمام هزینه‌های غرب نتوانست به جایی برسد.


مصطفی‌لو اظهار کرد: ما شهیدان زیادی را برای پیروزی انقلاب تقدیم کردیم و اگر کوتاهی کنیم فردای قیامت به ما می‌گویند ما جانمان را دادیم و رفتیم؛ اما آیا شما زبانتان را برای دفاع از انقلاب و امام و تداوم حکومت پیامبر چرخاندید.


 آذر اسکندری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت نیز با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیام 22 بهمن به کوری چشم دشمنان ادامه دارد و نوزاد سال 57 تا الان که به سن 40سالگی رسیده و می‌دانیم جراحی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و بزرگ‌ترین جراحی هم که جراحی اقتصادی و تحریم‌هایی بود که کردند ولی به لطف خدا، مردم در مقابل آن ایستادند و این مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی بود که به لطف خدا این تحریم‌ها تبدیل به یک فرصت شده و ما امروز شاهد دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی هستیم.


انتهای پیام/4121/ 4122/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته