دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1397 - 18:41
امام‌جمعه مینودشت:

نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب گریبان‌گیر خودشان شد

امام‌جمعه مینودشت گفت: نقشه‌های شومی که دشمنان انقلاب اسلامی در سر داشتند، اکنون گریبان‌گیر خودشان شده است.
کد خبر : 357895
IMG_4100.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مینودشت، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی عصر امروز در نشست بصیرتی آشنایی با اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی در اندیشه امام خمینی(ره) که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت برگزار شد، با بیان اینکه اسلام راستین در اندیشه امام خمینی(ره) نشأت گرفته از قرآن و ائمه معصومین(ع) است، گفت: قیام امام خمینی(ره) برای احیای اسلام ناب محمدی بود.


وی گفت: ابتدا می‌گفتند نمی‌شود با دست خالی بر یک رژیم  غرق در سلاح با یک سابقه چند هزار ساله که تحت حمایت دو ابرقدرت آن زمان یعنی شوروی سابق و اتحادیه آمریکا بود، پیروز شد ولی چون خداوند متعال اراده کرده بود و با  رهنمودهای پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) و وحدت کلمه مردم این اتفاق افتاد، یعنی انقلاب پیروز شد و جمهوری اسلامی دوام پیدا کرد.


امام‌جمعه مینودشت افزود: دشمنان برای اینکه انقلاب اسلامی را از پای دربیاورند شروع به مسئله‌سازی کردند و اگر نویسنده‌ای بخواهد تمام توطئه‌های دشمنان را از ابتدای انقلاب و حتی پیش از انقلاب بنویسد، کتاب قطوری خواهد شد.


حسینی با یادآوری سخن ترامپ که می‌گفت نمی‌گذارم انقلاب اسلامی به چهلمین سالگرد برسد و تلاش کرد در کشور ما اغتشاش راه بیندازد، گفت: امدادهای غیبی الهی موجب شد اغتشاشاتی که دشمنان می‌خواستند در کشور ما ایجاد کنند، گریبان‌گیر کشور خودشان شد و اکنون فرانسه، انگلیس و آمریکا خودشان درگیر اغتشاشات داخلی هستند.


امام‌جمعه مینودشت گفت: دشمنان زمانی که متوجه شدند مقابل اسلام راستین امام(ره) نمی‌توانند ایستادگی کنند، با تغییر روش خود روی اسلام آمریکایی سرمایه‌گذاری کردند.


حسینی سلطه‌پذیری را یکی از ویژگی‌های اسلام آمریکایی دانست و اظهار کرد: اگر ما پیرو اسلامی که حضرت امام خمینی(ره) آن را اسلام ناب محمدی(ص) خواند، باشیم، امنیت همیشه  در مرز و بوم ما برقرار است.


به گزارش آنا، آذر اسکندری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت نیز در ابتدای مراسم ضمن تبریک دهه فجر گفت: به شکرانه الهی شاهد جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که دشمنان همیشه اذعان می‌کردند جمهوری اسلامی آن را نخواهد دید، هستیم و این جشن ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته