دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1397 - 15:26
رئیس دانشگاه آزاد مینودشت:

ارتقای جایگاه علمی ایران در دنیا از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت گفت: گسترش علم در سطح جامعه و بالارفتن جایگاه علمی ایران در دنیا یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر : 357423
IMG_4074.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مینودشت، آذر اسکندری ظهر امروز در حاشیه دیدار از نمایشگاه آثار امام خمینی(ره) و دستاوردهای انقلاب که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت برگزار شد، هدف از برپایی آن را آشنایی بیشتر دانشگاهیان با اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) و دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.


وی گفت: این نمایشگاه شامل دو بخش آثار حضرت امام خمینی(ره) و دستاوردهای انقلاب بوده که 45 عنوان از کتب و تألیفات امام راحل در موضوعات مختلف و 30 پوستر دستاوردهای انقلاب به نمایش گذاشته شده است.


اسکندری گسترش علم در سطح جامعه و بالا رفتن جایگاه علمی ایران در دنیا را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی قلمداد کرد و افزود: پیش از انقلاب اسلامی تعداد دانشگاه‌ها بسیار محدود بود درحالی‌که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه نقاط کشور شاهد گسترش مراکز علمی و دانشگاهی هستیم به‌گونه‌ای که اکنون 2 هزار و 540 مجموعه دانشگاهی و ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار دانشجو داریم و یک‌ میلیون و ۷۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل هستند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت وظیفه قشر دانشگاهی را روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب در برهه کنونی دانست و اظهار کرد: دهه فجر فرصتی برای اطلاع‌رسانی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم بوده که موجب می‌شود تا باور و اعتماد عمومی آنان زیاد شود.


اسکندری با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی آرمان‌های امام راحل را به همه جهان رساند، تصریح کرد: این در شرایطی بود که دشمنان انقلاب اسلامی ایران با تمام توان خود تبلیغات گسترده‌ای علیه کشورمان انجام می‌دادند، ولی صدای مردم ما در جهان منعکس شد و در آینده نیز به کمک الهی و حمایت مردم، بسیاری از سیاست‌های نظام مستکبر جهانی و غرب و شرق را به هم خواهد ریخت.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته