دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1397 - 15:25
نادری:

شاه هیچ اختیاری نداشت/ انقلاب اسلامی معادلات آمریکا را برهم زد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر گفت: شاه و عواملش در هدایت کشور اختیاری نداشتند؛ اما با پیروزی انقلاب اسلامی، دست آمریکای جهان‌خوار از ایران کوتاه شد.
کد خبر : 357438
IMG_6218.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آزادشهر، محمدمهدی نادری ظهر امروز در جشن 40 سالگی انقلاب در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه سما، مسئولان و معتمدین شهری اظهار کرد: جشن 40 سالگی انقلاب را در شرایطی برگزار می‌کنیم که افتخار و بالندگی انقلاب اسلامی به اوج و شکوفایی خود رسیده است و ملت آگاه و همیشه در صحنه نیز با همه توان خود  از آن حمایت می‌کنند.


وی اضافه کرد: در این برهه از زمان که کشور با هجمه‌های ضدانقلابیون مواجه بوده، وظیفه همگان است که دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی را در حوزه‌های علمی و فناوری، اقتصادی، نظامی، سیاسی و فرهنگی تبیین کنیم.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر، استقلال را یکی از اصلی‌ترین شعارهای انقلاب نام برد و متذکر شد: مداخله و تحمیل اراده سیاسی آمریکا و کشورهای غربی در دوره قبل از انقلاب اسلامی تا حدی گسترش یافته بود که عملاً شاه و عواملش در هدایت کشور اختیاری نداشتند؛ اما با پیروزی انقلاب، دست استکبار و آمریکای جهان‌خوار از کشور عزیزمان کوتاه شد و ملت ایران نیز سرنوشت خود را با تأسی از رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت رقم زدند.


به گزارش آنا، جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران با همت حوزه معاونت سما و مشارکت فعال دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه سما واحد آزادشهر با به صدا درآوردن زنگ انقلاب برگزار و به نفرات برتر فرهنگی جوایزی اهدا شد.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته